Polecam

sobota, 2 grudnia 2023

Wzmianki o UFO

Przedstawiam krótkie informacje o obserwacjach UFO, które dotarły do mnie. Obserwacje z miejscowości : Pruszków; Luboń ( Wielkopolskie) i z gminy Bełchatów


UFO nad Pruszkowem


Świadek : Grzegorz D.

Data zgłoszenia : 25 grudnia 2022 r.

Miejsce incydentu : Pruszków, woj. Mazowieckie

Data incydentu :  jesień 1990 r. bądź wiosna 1991 r.

Relacja :

"Pruszków , jesień 90 bądź wiosna 91, ok. północy, czyste niebo ale jak to nad miastem , słabo widać gwiazdy , zobaczyłem 6 jasnych świateł, jaśniejszych niż Jowisz czy Syriusz , które powoli zbliżyły się z osobnych kierunków w okrąg , po pięciu sekundach nieruchomych , odleciały z niewiarygodną prędkością, że pozostały tylko moich oczach smugi świetlne , to było niezłe."


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UFO w Luboniu ( Wielkopolskie )


Data zgłoszenia : 9 kwietnia 2023 r.

Świadek : Przemek

Relacja :

"Witam

To i ja opiszę coś co jestem przekonany że widziałem gdy byłem dzieckiem w wieku 10-12 lat, czyli było to ok.1984-86r
Wracałem wtedy z rodzicami od babci ,było ok.20 i już ciemno, nie pamiętam pory roku.
Gdy byliśmy już ok.100-150m od domu (bloku - mieszkaliśmy na osiedlu) spojrzałem na niebo i ujrzałem pojazd w kształcie cygara w kolorze czerwonym, zdaje się że widziałem też coś na kształt okien.
Pojazd wisiał nie ruchomo (dziś oceniam że w odległości może do 5km) był widoczny dobrze mimo ciemności ponieważ był cały czerwony.
Patrzyłem w jego stronę aż nie weszliśmy na teren osiedla i zwyczajnie zasłonił go blok.
Spieszyliśmy się wtedy do domu więc moja Mama go nie widziała, była skupiona na tym by jak najszybciej dotrzeć do domu (być może była to wtedy godzina policyjna)
Miejsce zdarzenia to Luboń k/Poznania woj. Wielkopolskie. "


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UFO w gminie Bełchatów


Zgłaszający : Aleksander

Data zgłoszenia : 5 listopada 2023 r.

Relacja :

" Dzień dobry, w miarę możliwości spędzam noce w lesie z noktowizorem, po przelocie starlinkow obserwowałem las stanąłem na drodze leśnej dosyc gleboko w lesie, przed soba miałem wysoki las, za nim polana (po wycince) między lasem a polanem również droga, obserwowałem gwiazdy gdy jedna zeszła jakby w korony drzew a potem zstąpiła na drogę, wyglądało to jakby ktoś szedł droga z pochodnią droga była oświetlona przez ten ogień który bardzo ale to bardzo przypominał oko saurona z władcy pierścieni noktowizor nie pokazywał człowieka nie dało się tego dostrzec przez noktowizor bo widziałem tylko cały biały ekran tylko przez chwile udało mi się dostrzec jakby mleczną kulę, zmroziło mnie bałem się ruszyć choćby otworzyć drzwi by auto nie włączyło świateł obrysowych(nie chciałem zwracać na siebie uwagi myślałem, ze może ktoś przeszukuje obszar dronami) to zjawisko powtórzyło się tej nocy cztery razy, gdy ta pochodnia sunęła droga i promień odwrócił się w moja stronę poczułem przez przedni szybę ze jestem właśnie w obserwowany poczułem się bardzo nieswoje, do teraz czuje osłabienie. Centralna Polska między 22 a 2 w nocy. Wybieram to miejsce intuicyjnie. Las ten ma kiepską reputacje.

Dodam tylko, że przez reszte nocy slyszałam kilka razy dziwne dźwięki, ciężko stwierdzić, czy te dźwięki były słyszane z zewnątrz czy Poprostu je czułem ale na pewno nie był to typowy szum uszu. Dopiero nad ranem odważyłem się przejechać tą drogą ale nie było żadnego śladu. "


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj



1 komentarz: