Polecam

piątek, 14 sierpnia 2020

Wywiad z Moniką Demkow vel Victorią Naiver

Monika Demkow vel Victoria Naiver - polka mieszkająca w Niemczech,jasnowidz, parapsycholog.


1.Opowiedz czym się zajmujesz w środowisku alternatywnym

W środowisku alternatywnym zajmuje się jasnowidzeniem,Tarotem,oczyszczaniami, rytuałami,seansami spirytystycznymi,reinkarnacji.Mam w zanadrzu bardzo wiele usług.Pisze przepowiednie, które sprawdzają się z wielka precyzja.


2.Jak to było, że zaczęłaś robić to co robisz ?

Jasnowidzenie w mojej rodzinie jest przekazywane z pokolenia na pokolenie w linii żeńskiej.Ja otrzymałam ten dar po mojej babce Antoninie.Od dzieciństwa byłam inna niż inne dzieci,Zajmowałam się rzeczami jakich nie robili moi rówieśnicy.Babka pokazywała mi zioła,uczyła kart,wgłębiała mnie w ezoterykę.


                                                                      Monika Demkow vel Victoria Naiver


3. Czym jest jasnowidzenie ? Jak to się przejawia w Twoim przypadku ?

Jasnowidzenie to dar, który nazywam czasem przekleństwem,czasem cudem.Nie jest łatwo żyć widząc rzeczy których nie chce się widzieć.To przychodzi nagle.........jest odczucie,jest wizja,czasem głowa pokazuje kierunek podświadomie lub w psychice ukazują się jakieś cyfry,miesiące....obrazy


4.Powiedz kilka słów o poszukiwaniu przez Ciebie osób zaginionych

Poszukuje nie tylko ludzi,ale i zwierzęta.Mam na swym koncie bardzo dużo odnalezień.Nie wszystkie są szczęśliwe.Potrzebuje zawsze zdjęcie i adres skąd dana osoba wyszła lub miejsce ostatniego logowania telefonu i wtedy na podstawie zdjęcia wskazuje miejsce.


5.Co sobie w życiu cenisz najbardziej ? 

W życiu cenie sobie najbardziej cisze, harmonie i rodzinę wraz z moimi zwierzętami.Jestem domatorem,a wiec nie kreci mnie "latanie" tam czy tu.Dom to mój raj.Cenie sobie szczerość,punktualność i wdzięczność.


6.Jakie trudności napotykasz w swoich działaniach ?

W sumie nie mogę powiedzieć,że napotykam się z trudnościami w swoich działaniach.Raczej irytuje mnie hejt i chamstwo,więcej nic.


7.Jak sądzisz skąd przybywa do nas UFO ? co się kryje za tym fenomenem ? 

Nie jesteśmy sami we wszechświecie i to jest pewne.Sama nigdy nie spotkałam się z fenomenem UFO.Nie widziałam go,a wiec będę ostrożna z wypowiedzią.


8.Co myślisz o realnym istnieniu istot znanych bardziej z legend i baśni niż z rzeczywistości, takich jak krasnoludki, elfy, skrzaty itp. ? 

Nie wierze w elfy ani skrzaty ani tez krasnoludki.Kiedy byłam dzieckiem i chodziłam z rodzicami na grzyby mój tata zawsze mówił -o zobacz krasnoludek pod grzybkiem siedzi,ale kiedy podbiegłam stwierdził, że zdążył uciec.Zabawa była fajna i wtedy wierzyłam w leśne skrzaty.


9.Według Twoich wizji co czeka Polskę i świat w najbliższej przyszłości ?

Napisałam kilka przepowiedni na temat Polski,które można przeczytać na mojej stronie Victoria Naiver-jasnowidz,oraz na mojej grupie. Przepowiednie te dotyczą również świata. Przepowiedziałam pandemie już w zeszłym roku,zwycięstwo Dudy w 2 kadencji również długo przed tym,pożary w Australii i pożar tajgi,oraz wiele innych rzeczy,które już się sprawdziły.Na chwile obecną jest 19 przepowiedni, które można przeczytać.Dlatego zapraszam serdecznie do zaglądnięcia na moją stronę ( https://www.facebook.com/victorianaiver ) i grupę ( https://www.facebook.com/groups/1724087134300558 ),bo na prawdę warto poczytać.


10.Czy jest jakaś istotna kwestia, którą chciałabyś poruszyć ? 

Na końcu chciałabym poruszyć kwestie dla mnie bardzo ważną, a mianowicie poszukiwania osób zaginionych i zwierząt.Niektóre osoby wypowiadające się na forach, a nie korzystające z moich usług twierdziły,że te usługi są u mnie płatne.Chciałabym sprostować,że nigdy takie usługi nie kosztowały.Są robione bezpłatnie.Były, są i będą..Nie szukam ludzi czy zwierząt w celach zarobkowych.Uważam,że nie wolno się wzbogacać na cudzym nieszczęściu.Dar który został mi dany nie pozwala mi na to.


Rozmawiał Piotr Gadaj


1 komentarz:

  1. ciekawy wywiad, Też udzielam
    https://izabelaszymura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń