Polecam

niedziela, 2 sierpnia 2020

UFO trójkąt w Nykvarn (Szwecja ), 01-08-2020

Przedstawiam państwu obserwację niezidentyfikowanego obiektu latającego w kształcie trójkąta, którą podzielił się ze mną pan Piotr.Materiał zawiera dane, opis,foto oraz wideo.

Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia :  01.08.2020 r., godzina 17

2) Dokładne miejsce obserwacji : Gmina Nykvarn , Szwecja

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt :  " Kierunku nie jestem w stanie podać "

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : " Większy niż tarcza księżyca... "

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :  " Obiekt przypominał duży trójkąt, kolor ciężko określić, ale ciemny... "

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : Nie 

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : Obiekt nie mógł być wykonany ze światła - raczej cienia rzuconego od góry na chmurę "

8 ) Czy emitował dźwięki ? : Nie

9) Jak obiekt zniknął ? : " Obiekt zniknął w dosyć niespotykany sposób - bardzo szybko "

10) Ile trwała obserwacja ? : ok. 2 - 3 minuty 

11) Czy mogło być więcej świadków ? : " Świadków mam kilku - byli tam jak to nagrywałem "

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : powyżej 200 m

Video : 






Foto : 



Relacja : 

" Wyszedłem na podwórko u kolegi w miejscowości Nykvarn - zauważyłem ze niebo wygląda trochę dziwnie - a raczej chmury... W przeciągu kilkunastu minut niebo zalały chmury dziwacznych kształtów i rozmiarów... Załączę kilka zdjęć z przed wykonanego zdjęcia obiektu "







Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz