Polecam

sobota, 13 marca 2021

UFO nad Bolesławcem ( Dolnośląskie )

Dziś relacja z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał pan Emil. Jest to bliskie spotkanie I stopnia.


CE-1 – z ang. Close Encounter of the First Kind, czyli bliskie spotkanie I stopnia. Obserwacja obiektu do 200 m. Tutaj nie dochodzi do żadnych oddziaływań na środowisko i człowieka.

Data zgłoszenia : 25-02-2021 r.

Miejsce zdarzenia : Bolesławiec, ul. Gdańska, woj. Dolnośląskie

Data zdarzenia : 1992 r.

Relacja świadka : 

 " Witam, było to w 1992 roku w Bolesławcu. Wracałem około 3.00 rano z pracy i nad jednym z budynków przy ulicy Gdańskiej zobaczyłem kulę wielkości 3-4 metrów unoszącą się. Stałem w odległości 100-150 metrów od niej, po jakiś 3-4 minutach zaczęła przelatywać bardzo powoli nad ulicą na drugą stronę za drugi budynek. Byłem zobaczyć lecz już jej nie było, nie wiem ale raczej nie odleciała może zrobiła się niewidzialna. Była piękna, nie bałem się podczas tego zdarzenia byłem raczej spokojny, nie wiem ile to trwało. Czasem odnoszę wrażenie że dłuższy czas może około godziny bo po wszystkim zaczęło ścigać, ale ja pamiętam tylko to. A co się może więcej działo to nie wiem. Wiem jedno to było coś pięknego "

Według świadka obiekt wyglądał tak jak na tym obrazie : 


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość

Opracował Piotr Gadaj

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam

      Usuń
  2. Piorun kulisty. Widziałem kiedyś. Obserwowałem z 10 min

    OdpowiedzUsuń
  3. Piorun kulisty? O średnicy 3-4 metra? Piorun kulisty nie porusza się po lini prostej i do tego bardzo wolno. Przez 2-3 minuty stało nad budynkiem po tym czasie ruszyło powoli na drugą stronę, byłem od tego max 100m.To na 100% nie był piorun kulisty

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia miała identyczna sytuację, ta sama kula była widziana przez nią okolo 4:30 nad ranem w miejscowości włóki pod Bydgoszcza jakieś 20 lat temu. Kula podążała za babcia przez jakąś chwilę później zmieniła tor lotu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wraz z moim bratem byłem świadkiem przelotu takiego obiektu. Nadleciało z zachodu, przeleciało ok 100m nad naszymi głowami i po kilku sekundach zniknęło za wschodnim horyzontem. Obiekt poruszał się bardzo szybko. Był wielkości księżyca w pełni i wyglądał podobnie jak ten na obrazku.

    OdpowiedzUsuń