Polecam

wtorek, 30 marca 2021

UFO we wsi Nasale ( Opolskie )

Przedstawiam relację z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, która miała miejsce we wsi Nasale, w województwie Opolskim. Jest to obserwacja typu daleka.


Data zgłoszenia : 22 luty 2021r.

Miejsce zdarzenia : Nasale, powiat Kluczborski, województwo Opolskie, Polska

Data i godzina zdarzenia : 15 sierpnia 2020 r. , godź. 15.30 



Relacja świadka : 

" Obiekt był na poziomie słońca od strony południa. Okrągły, srebrny, świecił własnym światłem. Przez chwilę jakby ukrywał się za mała chmurką, ale gdy zaczęłam patrzeć co to dokładnie jest pokazał mi się w całości. Bez żadnego dźwięku. Nie było widać okien.. Stałam i zastanawiałam czy biec do domu po telefon żeby nagrać. Po jakiś 3-4 minutach zrobił dziwny ruch i zaczął maskować się w dużej chmurze i wtedy był bardzo wyraźny kształt lekko owalny. A jeśli chodzi o emocje wiadomo z ciekawości ale i strach. A dokładnie mam takiego znajomego sąsiada, który interesuje się tym zjawiskiem, pokazywał mi zdjęcia z obiektem trójkątnym. Trochę mu nie dowierzałam . Ale zasugerował mi z bym od czasu do czasu spojrzała w niebo, długo nie musiałam czekać .Nie umiem określić wysokości ale można obliczyć jak wysoko jest słońce na niebie o tej godzinie. "

Rysunek świadka :



Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

 Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz