Polecam

czwartek, 21 grudnia 2023

Telefon z zaświatów

 Relacja od Katarzyny, która opowiada o telefonach zza światów z którymi miała do czynienia.


Zgłaszająca : Katarzyna Sz.

Data zgłoszenia : 27 listopada 2023 r.

Miejsce incydentu : Gdańsk, woj. Pomorskie

Data incydentu : Listopad 2022 r.

 

Relacja :

 "Witam. U Pana można podzielić się nadprzyrodzonymi przeżyciami. U mnie chodzi o telefony zza "światów", wiem że na świecie jest dużo takich sytuacji z tym związanych. Dwa razy wydarzyły się one mi osobiście. pierwszy z nich głuchy telefon był godzinę po śmierci babci. Było to połączenie bez jakiegokolwiek numeru. Dziwne jest to że tylko ja jeszcze nie wiedziałam że ona nie żyje. Siedem lat po tej sytuacji zachorował mój tata i zmarł. Jednak jak był już bardzo chory prosiłam Go że jak tam będzie żeby do mnie zadzwonił. Powiedział że zadzwoni. Miesiąc po jego śmierci zadzwonił głuchy telefon z nierealnego ilościowo numeru telefonu gdzie cztery ostatnie jego cyfry to rok jego urodzenia. Dziwne jest też to że tego samego dnia dał znać mojej mamie .Bo zawołał ja niby w nocy na jawie a obiecał jej że się "odezwie". To tak jakby miał pozwolenie zrobić to w tym samym czasie. Pozdrawiam."


                                                                                       grafika z Google jako dodatek


Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. U mnie była sytuacja której nie da się nijak wyjaśnić. Jakiś czas temu mieliśmy telefon stacjonarny który wyświetlał numer z którego ktoś dzwoni. W tym dniu pojechaliśmy na długie zakupy.
    Po powrocie zobaczyłam że ktoś do nas dzwonił. Oddzwoniłam . Jakie byli moje zdziwienie gdy okazało się że dzwoniono z domu w którym niedawno zmarł brat szwagra. Znaliśmy go dobrze.Os
    oba która odebrała telefon powiedziała że absolutnie z tego domu nikt do nas nie dzwonił, bo po co.

    OdpowiedzUsuń