Polecam

poniedziałek, 25 grudnia 2023

UFO w Zaborzu (Świętokrzyskie ); wideo

Przedstawiam raport i nagranie z obserwacji Niezidentyfikowanego obiektu latającego, który się obracał.


Zgłaszający : Mariusz

Data zgłoszenia : 24 października 2023 r.

 

Raport :

 

1) Data i godzina zdarzenia :  18 wrzesień 2023 r.  godzina 20:06

2) Dokładne miejsce obserwacji : Zaborze gmina Stopnica, woj. Świętokrzyskie

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : z południa na zachód się przemieszczał

4) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : „wielkość ciężko określić jeśli do księżyca w pełni to 25% ale znacznie wyżej to się znajdowało „

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : większość zieleń i czerwień i linie białe

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : „ to była ledwo zauważalna poświata która pulsowała obracając się po czym zamieniła się w jasne białe światło i znikła „

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

9) Jak obiekt zniknął ? : nagle

10) Ile trwała obserwacja ? : niecałe 30 sekund

11) Czy mogło być więcej świadków ? : nie wiadomo

12) Szacowana odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : ciężko określić

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : zadziwienie

 

Relacja :

 Zauważyłem to zjawisko jadąc do swego budynku od mamy gdzie mieszkamy czyli mama w swoim ja w swoim wychodząc spojrzałem w górę bo zawsze to czynię i zobaczyłem coś dziwnego postanowiłem że to nagram bo wzbudziło to u mnie coś dziwnego Obserwowałem starlinki czy jak ale nie przywiązywałem wagi do tego natomiast ten obiekt przyciągną ma uwagę zachowywał się dziwnie „


Video :



Jeśli chcesz się podzielić swoimi przeżyciami lub materiałami to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Albo mały laser na tle chmur albo to faktycznie oni zadko kto utrafi co by ich nagrać

    OdpowiedzUsuń