Polecam

sobota, 11 czerwca 2022

Materiały polskiego badacza w magazynie redagowanym w Argentynie

Na czerwcowej okładce hiszpańskojęzycznego czasopisma Phenomena en Espanol redagowanego w Argentynie pojawiło się moje nazwisko. Ma to wskazywać, że w obecnym numerze pojawiły się materiały z moich archiwów badacza zjawisk paranormalnych. Wersja elektroniczna numeru jest do pobrania za darmo.

Phenomena en Espanol to magazyn o tematyce zjawisk paranormalnych redagowany w języku hiszpańskim w Argentynie, którego jestem stałym współpracownikiem. Od 2018 r. ukazują się artykuły spod mojego pióra, oraz opisy przypadków z obserwacji UFO, oraz przeżyć ze zjawiskami paranormalnymi. Każdy z tych incydentów osobiście dokumentowałem, a niektóre opisy wzięły się z moich własnych doświadczeń. Jestem zadowolony i dumny, że mogę współpracować na arenie światowej z czasopismem do którego piszą badacze zjawisk nadprzyrodzonych z różnych zakątków naszej planety. Trzeba przyznać, że podnosi to mój prestiż w środowisku osób zajmujących się zagadnieniami z tematyki nadprzyrodzonej i tajemnic. Dzięki temu, że moje materiały ukazują się w tym magazynie to nie tylko promuje własną osobę, ale i moją ojczyznę Polskę, gdzie ludzie często mają spotkania z UFO i zjawiskami z pogranicza nauki. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim tym, którzy zgłaszają się do mnie i opowiadają o przeżyciach swoich, czy ich bliskich. 

Numer czerwiec 2022 r. " Phenomena en Espanol " w języku hiszpańskim jest do pobrania za darmo : https://www.mediafire.com/file/8nvsc2jjj5oo7tv/58_Phes_Junio_2022.pdf/file?fbclid=IwAR1GHqQWMWqudsLkYXzf5v21ZH8kRjGfLo6lEwcsgIro2qgyRZVOu6cO2Kg




Z opisanymi przypadkami można zapoznać się również w języku polskim na moim blogu : 








Zrzuty ekranu z czasopisma :

















Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz