Polecam

wtorek, 10 marca 2020

UFO w okolicach Dusseldorfu ( Niemcy ), 7 marca 2020 r.

Chciałbym przedstawić dane dotyczące obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał pan Rafał.Jest to obserwacja typu " dalekie ", gdyż według szacunków świadka, odległość obiektu od niego znacznie przekraczała 200 metrów.


Raport :

1) Data i godzina zdarzenia : 07.03.2020 r. , godzina po 6.00 rano 

2) Dokładne miejsce obserwacji : okolice Dusseldorfu, Niemcy 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : północ

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : " Uuu trudno będzie oszacować, chociaż akurat księżyc właśnie zachodził, przypuszczam, że różnica była duża, a może i bardzo duża podam przykład - z mojego punktu widzenia obiekt miał około 15 mm. A księżyc około 45 mm może 50 mm. Pełnia chyba jutro albo po jutrze. "

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : " dokładnego kształtu nie określę, gdyż widziałem tylko odbite lub emitowane światło. Widziałem centralnie usytuowany blask. A w jego okolicy patrząc na wprost było widać dodatkowe światła, które na przemian stopniowo się jakby rozżarzały, potem gasły, raz na 11 godzinie, potem na 4... wydaje mi się że kształt obiektu mógł być podłużny. "

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : " Według mnie światło, które zaobserwowałem emitowało odbite światło słoneczne. To było dosłownie kilkanaście minut przed wschodem. "

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie 

9) Jak obiekt zniknął ? : oddalał się w kierunku na wschód, aż świadek stracił go z oczu

10) Ile trwała obserwacja ? : około 1.5 do 2 minut

11) Czy mogło być więcej świadków ? : "  poza mną na tym samym przystanku były 3 nie znane mi osoby " 

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : zdecydowanie więcej niż 200 m. 

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : " emocje mieszane, podekscytowanie, a  zarazem zwątpienie że może to być nic nadzwyczajnego "


Relacja świadka : 

" Dziś 07.03 2020 r. jak co dzień poszedłem na przystanek tramwajowy, żeby dojechać do pracy w Dusseldorfie. Z domu wyszedłem o godzinie 05:45. Od przystanku dzieli mnie jakieś 10 minut marszu. Kiedy dochodzę na miejsce, standardowo odpalam papierosa i jeśli pogoda dopisuje odruchowo patrzę w niebo. Odkąd pamiętam tak robię, często widuje samoloty. Dzisiejszego poranka miałem możliwość obserwacji czegoś co w żaden sposób nie przypominało mi maszyny które zostały zbudowane przez znane mi fabryki. Paląc papierosa przyglądałem się zachodzącemu księżycowi, zauważyłem światło, które poruszało się z zachodu na wschód, to od razu przykuło moją uwagę, bez spuszczania wzroku z tego światła włączyłem aparat w telefonie chcąc zrobić zdjęcie lub film, niestety nie udało mi się, zbyt duża odległość. W pewnym momencie zauważyłem, że obok tego co widzę pojawiają się na przemian dwa mniejsze światła ,stopniowo gasnąc i rozświetlając. Nie słyszałem żadnego dźwięku, ani nie widziałem żadnych świateł pulsujących rytmicznie tak jak w samolotach. obserwacja trwała około dwóch minut po czym straciłem światła z pola widzenia. "



grafika z google jako dodatek       


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.


Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz