Polecam

czwartek, 5 marca 2020

UFO w Zawierciu ( Śląskie )

Mam do przedstawienia państwu dane z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, którymi podzieliła się ze mną pani Małgorzata.Jest to przypadek CE1 - bliskie spotkanie 1 stopnia.

CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka.


Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia : 31.10.2013 godz. około 18.30

2) Dokładne miejsce obserwacji : Zawiercie, ul. Kromołowska, województwo Śląskie, Polska

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Wschód 

4) Pozorna wielkość obiektu : średnica około 30 metrów

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Okrągły, metaliczny

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : "Było ciemno, widziałam tylko światła różnokolorowe pod spodem obiektu "

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : Po za światłami od spodu, nie

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie było słychać dźwięków 

9) Jak obiekt zniknął ? : " Tego nie widziałam " 

10) Ile trwała obserwacja ? : około 15 minut 

11) Czy mogło być więcej świadków ? : " Mogło, przejeżdżało pełno samochodów za mną i przede mną " 

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu : Około 70 m

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : Ciekawość, strach, zdumienie, fascynacja, niedowierzanie, na końcu wielkie wow


Przebieg obserwacji : 

" Była godzina po 18 jak wyjechałam z pracy. Obiekt zauważyłam już po chwili, wjeżdżając pod górkę. Z daleka wiedziałam, że to coś tajemniczego, że to obiekt ufo. Byłam wtedy jakieś 7 km od tego obiektu i już wyglądał na ogromny. Obserwowałam go przez całą drogę. Gdy dojechałam do tego obiektu ( znajdował się na bocznej drodze nad lasem) ogarnął mnie strach i niesamowite uczucie że jestem świadkiem czegoś fascynującego. Ale bałam się podjechać bliżej, więc tylko zwolniłam by się przyjrzeć dokładniej i pojechałam dalej. Zastanawiające jest dla mnie to, że nikt się nie zatrzymał, nikogo to nie zainteresowało. Obiekt był ogromny i musiał tam być sporo czasu. Ja go obserwowałam przez jakieś 15 min. Było to jakiś kilometr od mojego domu. Niestety miałam rozładowany telefon i nie miałam jak zrobić zdjęcia. To była moja druga obserwacja ufo z tak bliska. Pierwsza miała miejsce pod koniec lat 90 tych, opiszę ją później. Pozdrawiam "




                                                                     grafika z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz: