Polecam

sobota, 25 czerwca 2022

UFO nad Belgią

Materiał przedstawia zapisy trzech obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonanych w Brukseli, które trafiły do mojego archiwum.


Zapis 1 : 

Świadek : Violette 

Data zgłoszenia : 28.05.2022 r..

Miejsce incydentu : Bruksela, Belgia

Data incydentu : 28.05.2022 r..

Relacja :

"Jest sobota 28.05. , godzina ok 8:30 .Jestem na balkonie i obserwuję niebo. Pogoda słoneczna , niebo lekko zachmurzone. Patrzę w niebo i zauważam coś jak pojedynczy starlink , jasny , świecący. W odległości +/- do 4 km .Czas obserwacji ok. 10 sek. Kierunek z północy na południe ."


Zapis 2 :

Świadek : Violette 

Data zgłoszenia : 30.05.2022 r..

Miejsce incydentu : Bruksela, Belgia

Data incydentu : 29.05.2022 r..

Relacja :

„ 29.05.2022. Jest 01:05 . Na niebie pojawia się coś jak  pojedynczy starlink. Myślę - teraz cię nagram . Chwytam telefon by nagrać , ale obiekt znika. Przy obserwacji towarzyszył mi niepokój. „


Zapis 3 :

Świadek : Violette 

Data zgłoszenia : 30.05.2022 r..

Miejsce incydentu : Bruksela, Belgia

Data incydentu : 30.05.2022 r..

Relacja :

„Jest 01:31 Podobna obserwacja z poprzedniej nocy . Pojawia się coś jak pojedynczy starlink . Leci powoli jednakową prędkością , świeci własnym światłem ,po chwili znika. To trwało ok. 10-15 sek. Tym razem byłam spokojna . „



                                                                  grafika jako dodatek


Jeśli byłeś obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu i chcesz się tym podzielić to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz