Polecam

piątek, 1 lipca 2022

Rods uchwycony na monitoringu we Wrocławiu

Dostałem na Messenger od znajomej zgłoszenie z niecodziennym nagraniem z monitoringu. Wstępnie ustaliłem, że na nagraniu zostało uchwycone zjawisko Rods. Terminem Rods w ufologii określamy małe niezidentyfikowane obiekty latające, które mają specyficzny wygląd i sposób poruszania się.


Mój artykuł wprowadzający w zjawisko Rods : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2017/05/rods.html#more 


Zgłaszająca : Elwira

 

Data zgłoszenia : 30.06.2022 r.

 

Miejsce incydentu : Wrocław, woj. Dolnośląskie, Polska

 

Data incydentu : 29/30 czerwca 2022 r.

 

Treść zgłoszenia :

 

„Witaj Piotr Mam pytanie o niewiadomego pochodzenia energię. Wstawiam nagranie kamery wideo z pizzerii we Wrocławiu (dziś w nocy zarejestrowane) 29/30 czerwca Co to może być ? Jak to coś odesłać ? Możesz jakoś pomóc ? „


obrazy z monitoringu : 





Nagrania z monitoringu :






Jeśli ktoś z panstwa chce sie podzielić materiałami bądź relacją ze spotkań z Nieznanym to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz