Polecam

sobota, 16 lipca 2022

Tajemniczy flesz światła w Jarocinie (Wielkopolskie)

Trafiło do mnie nagranie z monitoringu, który uwiecznił tajemniczy flesz światła. Ów flesz został wcześniej zaobserwowany przez świadka naocznie.


Zgłaszający : Grzegorz

Data zgłoszenia : 19.06.2022 r.

Data incydentu : 28.01.2022 r.

Miejsce incydentu : Jarocin, woj. Wielkopolskie, Polska

Relacja :

„Dzień dobry. Chciałbym się podzielić pewna historia. Na początku tego roku jechałem do pracy. Była godzina około 6 rano. W pewnym momencie dostrzegłem za lasem (tam też buduję dom) duży flesz światła który powstał tuż ponad drzewami. W między czasie rozmawiałem z moim pracownikiem, który parę chwil przed tym światłem poinformował mnie, że w całej firmie zgasło światło. Zasilania nie było w tej części Jarocina. Z racji, że dom od firmy dzieli odległość około 500 m postanowiłem sprawdzić czy któraś z kamer na budowie coś nagrała.

Wysyłam film w załączniku. 2 minuta 12 sekunda „


Nagranie z monitoringu :



Nagranie z innej kamery : 



Jeśli ktoś z państwa chce się podzielić materiałami bądź relacją ze spotkań z Nieznanym to proszę pisać do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz