Polecam

sobota, 18 czerwca 2022

UFO nad Szczytnikiem ( Mazowieckie ), 17.06.2022 r.

Przedstawiam państwu moją własną obserwację niezidentyfikowanego obiektu latającego, który leciał zygzakiem.


Raport :


1) Data i godzina zdarzenia : 17 czerwca 2022r.. godzina 23:40


2) Dokładne miejsce obserwacji : Szczytnik, powiat Miński, woj. Mazowieckie, Polska


3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : leciał z północy na południe


4) Szacowana wielkość obiektu : wielkość gwiazdy


5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : kształt gwiazdy, biel


6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie


7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : sam był wykonany jakby ze światła


8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie


9) Jak obiekt zniknął ? : poleciał dalej, zniknął z pola wzroku


10) Ile trwała obserwacja ? : około 2 minuty


11) Czy mogło być więcej świadków ? : mogło


12) Szacowana odległość obserwatora od obiektu : obserwacja daleka, odległość dość duża


13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : zdumienie 


Relacja :

Wyszedłem przed dom. Na wprost mnie zobaczyłem lecący obiekt. Najpierw pomyślałem, że to samolot, albo jakiś satelita. Po czym zdałem sobie sprawę, że leci on nietypową trajektorią - niby prosto ale zygzakiem. Wtedy wpadłem w zdumienie.


Piotr Gadaj



Jeśli byłeś obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu i chcesz się tym podzielić to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

4 komentarze:

  1. Byłem świadkiem wraz z córką 16 letnią podobnego obiektu który leciał zygzakiem, było to lipiec/sierpień 2021 godzina podobna jak w przypadku Pana obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem dokładnie to samo zjawisko w poniedziałek 13 czerwca około 1-2 w nocy razem z drugim świadkiem, rejon Warszawa-Falenica. Wydawało nam się najpierw, że to spadająca gwiazda, początkowo poruszała się chyba normalnie, ale później przelatując przez całe niebo zaczęła robić nieduże, ale jednak wyraźne zygzaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja Biłgoraj woj. Lubelskie noc około północy pierwsza myśl że to satelita (samoloty migaja) ale po kilkunastu sekundach obiekt zaczol skręcać i po około 2 minutach

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem świadkiem bardzo podobnego zajścia, widziałem coś przypominające satelite które leciało niby prosto ale zygzakiem jak to przedstawiają inni

    OdpowiedzUsuń