Polecam

sobota, 25 kwietnia 2020

UFO w Uniejowie ( Łódzkie )

Zapoznajmy się z obserwacją niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał pan Kamil wraz z rodziną, podczas biwakowania pod namiotem. Obiekt to kula światła, co ciekawe wydająca dźwięki, odgłosy.

Raport : 

1) Data i godzina zdarzenia : " Daty dokładnie nie pamiętam, to były lata dziewięćdziesiąte. Może 1995 albo 96... Miesiąc lipiec albo początek sierpnia. Na zegarek nikt nie patrzył, ale był późny wieczór tuż po zachodzie letniego słońca. "

2) Dokładne miejsce obserwacji : Polska, " Miejsce to wieś Ostrowsko w województwie łódzkim. Zaznaczyłem dokładnie miejsce naszego namiotu (Pinezka
W pobliżu: Uniejów ) "

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Południowy zachód od miejsca biwaku.

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : Obiekt był większy od tarczy księżyca w pełni, wielkość około dwóch takich tarcz.

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Obiekt był żółtą kulą światła którą otaczały jeszcze dwie owalne warstwy światła o kolorze niebieskim i różowym. Te trzy kolory nie były jakieś bardzo jasne czy jaskrawe. 

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie 

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : obiekt był kulą światła

8 ) Czy emitował dźwięki ? : " Tak, obiekt cały czas jak był widoczny to klekotał/terkotał. To był taki metaliczny dźwięk który trochę słabł i się trochę zwiększał na przemian. " 

9) Jak obiekt zniknął ? : " Obiekt powoli wleciał za dużą szarą chmurę którą lekko rozświetlił na te trzy kolory w miejscu w którym go zakryła i powoli kolory i klekotanie zanikło. " 

10) Ile trwała obserwacja ? : Obserwacja trwała mniej niż 5 minut. 

11) Czy mogło być więcej świadków ? : " Obserwowali moi rodzice, mój brat i dziadek.  – w sumie 5 świadków "

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : " Odległość była znacznie większa niż 200 m, powiedziałbym że kilka kilometrów i dosyć wysoko to było. " 

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : " Wszyscy byli zdziwieni i mało mówili, po prostu stali albo siedzieli i patrzyli. Dobrze że ktoś mnie rozbudził i wyszedłem z namiotu też oglądać. " 



Przebieg obserwacji : 

" Ktoś mnie wybudził, bo już prawie spałem i przez tropik namiotu zobaczyłem jakieś kolory. Wystawiłem głowę z namiotu, zobaczyłem i usłyszałem ten obiekt. Myślę że reszta mojej rodziny obserwowała nieco dłużej ten obiekt ode mnie. Pamiętam że byłem zdziwiony, że po zniknięciu obiektu wszyscy po prostu poszli spać, nie debatując co to było. Nawet parę lat później pamiętam, że pytałem się, a to brata, a to mamy co to mogło być, a oni nie pamiętali tego. "



                                                                   obraz z google jako dodatek


                                                                              miejsce obserwacji

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz