Polecam

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

UFO nad Łodzią ( Łódź Fabryczna )

Pod jedną z moich publikacji wstawionych na facebooka ukazał się komentarz mężczyzny, który informował, że był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego.Postanowiłem napisać do niego na priv, a on udzielił mi nieco więcej informacji.

Miejsce obserwacji : Łódź, Fabryczna, Polska
Data  obserwacji : pomiędzy rokiem 1984 a 1986, lato, godziny wieczorne 

Wzmianka z facebooka : 

" Też widziałem podobne zjawisko , obiekt w kształcie cygara wiszący w okolicach dworca Fabrycznego - kościoła św. Teresy , widziałem to z mostu przy stacji Łódź Stok. Obiekt wisiał nieruchomo, po jakiejś chwili znikł. Z tym że to było na przełomie lat 80.
Była wzmianka w gazecie, "UFO nad Łodzią" - czy jakoś tak."

Info udzielone mi na priv :

" Większość już opisałem . Miejsce gdzie dostrzegłem obiekt. Daty dokładnie nie napiszę, nie pamiętam było to pomiędzy rokiem 1984 a 1986 na pewno, było to lato i w godzinach wieczornych, ale było jeszcze widno,, na zachodnim niebie, nie wiem czy emitowało dźwięki, byłem dość daleko na pewno niebo było wtedy jakieś inne, obiekt był w kształcie cygara, nie poruszał się był nieruchomy był dość duży, bo odległość o której pisałem z miejsca obserwacji jest raczej duża... jest to przybliżona odległość około 1500/ 2000 m , ale jest to ze wzniesienia terenu więc i panorama jest większa. Na pewno ktoś to też widział, bo ukazała się wzmianka w gazecie codziennej o temacie UFO nad Łodzią, mógł to być Exspres, Dziennik Łódzki lub Głos Robotniczy. Było to dziwne, bo obiekt wisiał w powietrzu bez ruchu długą chwilę i po kilku minutach poruszył się i zniknął. Był nietypowy, bo w kształcie cygara, pióra do pisania, był koloru ciemnego, nie widziałem czy emituje jakieś światło. Zapamiętałem to bo było to coś nietypowego i więcej już tego nie widziałem. Zdarzyło się jeszcze raz coś niewyjaśnionego w moim życiu ale to już inna historia. Dwa zdarzenia które zmieniły moje myślenie. "



obraz z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz