Polecam

wtorek, 28 kwietnia 2020

UFO nad Żyrardowem ( Mazowieckie )

Mam państwu do przedstawienia relacje z obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latający, którą dokonał pan Bogusław w Żyrardowie.Mamy tu do czynienia z pięcioma obiektami, które tworzyły szyk trójkąta.

Miejsce zdarzenia : Żyrardów, województwo Mazowieckie, Polska

Czas zdarzenia : lata '70 XX w. Świadek szacuje, że mógł być to rok 1975 lub 1976

Relacja : 

" To było bardzo dawno w latach 70. Obiektów było pięć. Ustawione były szyku trójkąta. Były szare i nie było świateł, były jakby otoczone lekką mgłą.Nie było słychać żadnych dźwięków. Myślałem, że to samoloty , dlatego że w pobliżu było lotnisko wojskowe, jednak wszystko było nie tak.Wspaniała pogoda ,a obiekty za mgłą, żadnego dźwięku czy odgłosu i zatrzymały się w miejscu i przez chwilę tak trwały, około 5 minut ,po tym okresie czasu oddaliły się, na początku powoli, później przyśpieszyły. Działo się to w Żyrardowie , a lotnisko o którym wspomniałem znajdowało się Bielicach.Jak wspomniałem były to lata 70 , ale pamiętam godzinę 16:14 ,rok może 1975 lub 1976. Od tamtej pory interesują mnie takie zjawiska. Pierwszą moją  lekturą na ten temat była książka Ericha von Dänikena"Wspomnienia z przyszłości",jak również oglądałem na podstawie wymienionej książki o tym samym tytule.Tyle pamiętam. Jeżeli byłem pomocny to jest mi miło z tego powodu.Pozdrawiam serdecznie. "

Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?

" Dużo większa w zasadzie trudno określić, ale sam obraz zdarzenia był czytelny dlatego po tylu latach cały czas ten obraz widzę i to jest niespotykane, bo wiele obrazów z tego okresu zatarło się w mojej pamięci,a to zdarzenie obrazowo tkwi w pamięci.To tyle co mogę dodać. "



                                                                         grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.


Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Ktoś chce pooglądać takie obiekty to polecam pobyt 2 tyg w Sedonie, przez 2 tyg przynajmniej raz zobaczy cos czego na codzien w Europie nie lata po niebie

    OdpowiedzUsuń