Polecam

wtorek, 14 kwietnia 2020

UFO na Mazurach - kolejna relacja

Jest to trzecia i ostatnia relacja Rafała z obserwacji niezidentyfikowanych obiektów latających, których dokonał w jednym z Mazurskich miast. 

Pierwsza relacja :  https://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2020/03/ufo-na-mazurach.html

Druga relacja : https://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2020/03/ufo-na-mazurach-kolejna-relacja.html


Obserwacja 3

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia :
Rok 2013 , godzina popołudniowa

2) Dokładne miejsce obserwacji :
Miasto w powiecie Ostródzkim, województwo Warmińsko - Mazurskie, Polska 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt :
Obiekt poruszał się w kierunku NW/SE

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) :
1/3 wielkości księżyca

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :
Idealny talerz, dysk. Kolor trudny do opisania. Jakby metaliczna biel.

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? :
Nie. Obiekt był widoczny od spodu.

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? :
Nie, żadnego światła.

8 ) Czy emitował dźwięki ? :
Nie.

9) Jak obiekt zniknął ? :
Oddalił się, zniknął w chmurach.

10) Ile trwała obserwacja ? :
Do minuty.

11) Czy mogło być więcej świadków ? :
Tak, są świadkowie.

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? 
Większa. Wysokość lotu podobna do wysokości chmur na niebie jakie były tego dnia.


13) Jakie emocje towarzyszyły ?  :
Ekscytacja, radość, podziw.

Relacja świadka :

„ Obserwacja ta miała miejsce koło mojego domu. W godzinach popołudniowych wyszedłem na dwór i szedłem do rodziców. Domy nasze znajdują się na jednej działce. Pogoda była ładna, słoneczna, gdzieniegdzie jakaś chmurka. Jakoś odruchowo spojrzałem w górę na niebo. To co zobaczyłem to było jedno wielkie WOW! To był pięknie widoczny talerz, który przelatywał nad moim domem, na sporej wysokości. Oceniłem wtedy że mogło to być jakieś 2 km nad ziemią. Był spory. Oceniłem go na jakieś 20-30m średnicy. Był dużo większy niż samoloty pasażerskie. Fakt, że prawdopodobnie był też bliżej mnie niż one. Poruszał się z dosyć małą prędkością. W tym jak się poruszał był jakiś taki majestat albo może i wręcz bezczelność . Coś tak nietypowego, tak dobrze widocznego ot tak sobie leciało. Kolor tego obiektu jest trudny do opisania. Jak podawałem wcześniej, coś jakby metaliczna biel. Idealnie mógłby się zlać z chmurą a także i z jasnym niebem. Tego dnia niebo było dosyć intensywnie niebieskie i może dlatego tak pięknie kontrastował na jego tle. Żadnych szczegółów w budowie typu okna itp. nie widziałem niestety. Ten obiekt był nade mną, widziałem go od spodu. Świadkiem tego był także mój ojciec. Udało mi się w porę zwrócić jego uwagę na ten obiekt. „



                                                                         obraz z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.


Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz