Polecam

niedziela, 5 kwietnia 2020

Cz.II - Istoty przypominające dzieci w śmiesznych ubrankach, UFO i inne

Jest to druga część, a w niej materiały uzupełniające do przypadku, który wcześniej przedstawiłem.Dotyczy on bliskich spotkań 3 stopnia Wiktora.

Link do tej publikacji : https://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2020/03/istoty-przypominajace-dzieci-w.html

Świadek opowiada : " Biegnąc koło kościoła spotkałem bardzo wysoką parę o blond włosach i bardzo niesamowitych oczach do tej pory w życiu nie spotkałem człowieka o takich oczach [...]  po chwili znowu słyszałem głos"  nie bój się przyjdzie taki czas kiedy spotkamy się jeszcze raz, przylecimy po ciebie" " .
Wtedy też świadkowi został pokazany znak (nie wspomniałem o tym wcześniej )

Szkic tego znaku :



Szkic obiektu pierwszego, który zobaczył uciekając przed tymi "dziećmi " : 

wygląd z boku : 




wygląd z przodu : 





szkic obiektu drugiego, tego koło kościoła : 




Odległość świadka od obiektów :  

Od pierwszego : był tuż przy nim, widział w nim swoje odbicie
od drugiego : ok. 10 metrów 

Szacowana przez świadka wielkość obiektów : 

Pierwszy : „ był długi jak bus, może trochę dłuższy wysoki na około 3 metry chyba i szeroki „
Drugi : „ A ten drugi był jak dla mnie jak byłem mały ogromny. Strzelam -  30 m na 30 m. „ 


Lokalizacja : 


Obiekt pierwszy :


Obiekt drugi :



 Jeśli chodzi o istoty to świadek nie potrafi podać dokładnych szczegółów, ani ich narysować. Jakby miał jakieś blokady. Dodaje , że te "dzieci " miały nienaturalnie duże głowy, a w ręku trzymały przedmiot przypominający latarkę - czy jak kiedyś mówiono "bateryjkę ".
Coś takiego mówi świadek przesyłając grafikę :





Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz