Polecam

poniedziałek, 23 marca 2020

UFO na Mazurach

Prezentuje państwu szczegóły dotyczące obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonanej przez Rafała.Dokładne miejsce jest zastrzeżone tylko dla mnie, a z tego co można mi ujawnić to informacja, że jest to jedno z miast w powiecie Ostródzkim, w województwie Warmińsko - Mazurskim.Jest to obserwacja daleka, gdyż odległość od obserwatora została oszacowana w kilometrach.

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia :
" Nie pamiętam dokładnie. Myślę, że był to rok 2009 lub 2010, lato, około północy. "

2) Dokładne miejsce obserwacji :
Miasto w powiecie Ostródzkim, województwo Warmińsko - Mazurskie, Polska 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt :
W

4) Pozorna wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) :
Wielkość typowa dla gwiazdy, minimalnie obiekt był większy

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) :
Kształt okrągły, jak gwiazda

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? :
" Odległość ode mnie na pewno wynosiła sporo kilometrów dlatego żadne szczegóły nie były widoczne "

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? :
" Trudno powiedzieć. Obstawiam, że emitował światło, które świeciło z różną intensywnością. "

8 ) Czy emitował dźwięki ? :
Nie

9) Jak obiekt zniknął ? :
Zatrzymał się w miejscu po czym jakby zaczął gasnąć aż do całkowitego zniknięcia

10) Ile trwała obserwacja ? :
Około 10-15 minut

11) Czy mogło być więcej świadków ? :
" Raczej nie z uwagi na porę jak i miejsce w którym się znajdowałem "

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? 
Znacznie większa.Sporo kilometrów.

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  :
" Krótko mówiąc ekscytacja, podniecenie że w końcu udało mi się dostrzec na niebie ciekawie zachowujący się obiekt " 


Relacja świadka : 

" Obserwacja miała miejsce około 10 lat temu, więc nie pamiętam jak to się zaczęło i co zwróciło moją uwagę. Noce spędzałem wtedy w samochodzie (lato, noce ciepłe) z uwagi na to, że moi rodzice budowali dom a w okolicy tej miejscowości jak i również na tej budowie dochodziło wcześniej do kradzieży. Byłem tam, żeby pilnować tego miejsca. Dzisiaj jest już tu osiedle, kilkanaście domów. Wtedy było to szczere pole. Najbliższe zabudowania były ode mnie jakieś 400 m, ale i tak zasłonięte przez drzewa.
W pewnym momencie zauważyłem na niebie obiekt, który poruszał się z ogromną prędkością, który zatrzymywał się nagle i błyskawicznie zmieniał kierunki lotu. Pewnie to zwróciło moją uwagę. Zacząłem się temu obiektowi przyglądać. Były takie momenty że znikał/gasł na chwilę. Uważam, że jego tor lotu absolutnie przeczył temu aby sterowali tym ludzie. Kto byłby w stanie znieść tak ogromne przeciążenia, które powstają przy tak nagłej zmianie kierunku lotu? Jakiekolwiek lasery z imprez odpadają . Nie taka okolica i nie taki efekt. To coś na pewno było na górze, było punktem na niebie, obiektem.
W okolicy mieszka mój kolega do którego próbowałem się wtedy dodzwonić. Chciałem żeby wyjrzał przez okno i też to zobaczył. Niestety nie odebrał. Dopiero następnego dnia dowiedział się ode mnie o tym co było widoczne na niebie. Wielokrotnie w późniejszych rozmowach z nim, wspominałem mu że żałuję iż wtedy nie odebrał bo byłby świadkiem.
Obiekt w którymś momencie zatrzymał się, był coraz słabiej widoczny aż zniknął całkowicie.
Pamiętam, że wtedy towarzyszyły mi silne emocje. Raczej pozytywne. Jako, że tematyką UFO interesuję się od ponad dwudziestu lat to czułem na pewno radość, ekscytację z tego że mogłem być świadkiem czegoś o czym inni wspominają. " 



                                                                  grafika z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.


Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz