Polecam

piątek, 11 listopada 2022

Wzmianki o przeżyciach z Nieznanym

Czasami do moich archiwów trafiają krótkie wzmianki od ludzi, którzy mieli styczność z siłą nad przyrodzoną. Taka krótka relacja nie wystarcza na stworzenie osobnej publikacji, ale z racji tego, że jest cenna od strony dokumentacyjnej to umieszczam ją w archiwum, a gdy uzbiera się ich kilka wtedy mogę już stworzyć materiał do opublikowania.


Tajemniczy dźwięk


Zgłaszająca : Beti

Data zgłoszenia : 19-06-2021 r.

Miejsce incydentu : Gliwice, woj. Śląskie

Data incydentu : lato 2019 r., godź. 2.00 – 3.00 nad ranem

 

Relacja : 

"W nocy przebudził mnie bardzo nie przyjemny dźwięk z dworu, a dokładniej to jakby ktoś przez duże głośniki pocierał coś metalowego. Dźwięk wyłaniał się z nieba. Obudził mnie ten dźwięk i to jakby powoli przelatywał na niebie. Można to porównać do skanowania."


* Kula w domu


Zgłaszająca : Joanna

Data zgłoszenia : 23-01-2022 r.

Miejsce incydentu : Modłów, powiat Wrocławski, woj. Dolnośląskie

Data incydentu : 2018 r.

Relacja :

"Po śmierci mojej babci tego samego dnia około północy po moim domu  przemieszczała się czarna kula, tzn. okrąg ,a w środku jakby ważka, motyl... przemieszczała się po ścianie na jednej wysokości też około 1,5metra i tak dobrą godzinkę . Nie udało mi się zrobić zdjęcia ponieważ była bardzo szybka i zatrzymywała się tylko na 2 sekundy. To było niesamowite doświadczenie, jedno z wielu w moim życiu


Mam historię o moim synu i dziadku.

Mój syn ur. 32 tydzień ciąży 10 grudnia. Rok nie ważne. Miał 30 procent szans na przeżycie. 30 grudnia mój dziadek miał imieniny i w tym dniu zmarł. Syn miał kilka tygodni miał być dawcą narządów. I mój syn w dniu pogrzebu dziadka został wypisany do domu w stanie dobrym 4 stycznia. Wiem brzmi jak bajka ale tak było. Dziś mój syn ma 24 lata. "


* Czarna kula


Zgłaszający : Mateusz

Data zgłoszenia : 10 wrzesień 2022 r.


1) Data i godzina zdarzenia :  Około pięć lat temu, lipiec - sierpień

2) Dokładne miejsce obserwacji : Park Schonbrunn, Wiedeń, Austria

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Południowy wschód

4) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : Ciężko stwierdzić, była to mała kulka, która pokryła by niewielką cześć księżyca ciężko mi stwierdzić

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Czarna okrągła kula

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : Nie zbyt duża odległość

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : „Nie wiem obiekt po prostu stał w miejscu.”

8 ) Czy emitował dźwięki ? : Nie

9) Jak obiekt zniknął ? : „Z racji tego że jestem ratownikiem na basenie nie mogłem obserwować tego obiektu zbyt długo „

10) Ile trwała obserwacja ? : „ około 2 minut patrzyłem na basen i co chwile spoglądałem na obiekt. „

11) Czy mogło być więcej świadków ? : Tak mój szef, który też nie wiedział co to może być

12) Szacowana odległość obserwatora od obiektu ? : około kilometr

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : Po prostu zdziwienie że czarna kula wisi w powietrzu

 

Uwagi : „ Kilka razy widziałem punkty jak gwiazdy, które przemieszały się po niebie i stawały na jakiś czas, a potem tak po prostu znikały i to też na tym basenie. Ogólnie lubię wpatrywać się w niebo. „


foto własne jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz