Polecam

sobota, 5 listopada 2022

UFO w powiecie Wołomińskim ( Mazowieckie )

Zgłoszenie o Niezidentyfikowanych Obiektach Latających przemieszczających się w powiecie Wołomińskim, woj. Mazowieckie.


Świadek : Daniel

Data zgłoszenia : 4 października 2022 r.


Relacja :

" Wczoraj od około godziny 19:30 do 20:00 widziałem dwa różne jak dla mnie dziwnego i niewytłumaczalne rzeczy. Mieszkam w Dąbrówce, koło Radzymina. Patrząc w kierunku Wyszkowa, tak na północ w kierunku Wyszkowa dwukrotnie zauważyłem trzy czerwone światła koło siebie które były na wysokości ok 500 m nad ziemią. Zapaliły się, nie przemieszczały się. Świeciły się ze 3 sekundy i gasły nagle . Dwukrotnie tak się zapaliły w ok. 10 minutowym odstępnie czasu. Ale to nic. Zauważyłem coś dziwnego przy gwieździe Arktur w gwiazdozbiorze Wolarza.

W bardzo małej odległości od tej najjaśniejszej widocznej gwiazdy czyli Arkturze wielokrotnie zauważyłem transfery jakiś obiektów. Na niebie były to punkciki niczym małe gwiazdy które przesuwały się od dołu poniżej tej gwiazdy Arktur w górę przez kilka sekund i znikały. Czasem tylko jeden obiekt był widoczny, a czasem nawet trzy i cztery. I to kilkukrotnie to widziałem takie transfery. Nie mogłem zrobić zdjęcia bo mój aparat w telefonie jest za słaby. " 




Jeśli byłeś obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego fenomenu i chcesz się tym podzielić to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

2 komentarze:

  1. Dzięki za info. Ja widziałem raczej w Markiach ,patrząc z Białołęki (jadąc z Ostródzkiej przez Berensona) Niski pułap obiektu UFO/NOL 400m nad ziemią (może trochę wyżej). Było to z miesiąc temu i ktoś potwierdził mi z tego dnia taką obserwację nad Wolą, w podobnych godzinach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, że nie udało Ci się nawet nie ostrego zrobić, bo tutaj ja nic nie wiedzę!

    OdpowiedzUsuń