Polecam

sobota, 22 stycznia 2022

Kula w domu ( Belgia )

Doniesienie od świadka o obserwacji ciemnej kuli poruszającej się po domu.  Miejsce incydentu to Bruksela w Belgii. 


Data zgłoszenia : 20-06-2021 r.

Miejsce incydentu : Bruksela, Belgia

Relacja :

" Ja widziałam kiedyś ciemną kule o średnicy ok. 20 cm, przemieszczająca się szybko na wysokości 1,60 m . Kątem oka. Mój kot też zareagował w tej samej chwili. Musiałam wyjść z domu. To było ok. 10-12 lat temu,  wieczorem, po 20:00, może później. Na dworze już ciemno było. 

Wynajmowałam domek. Stary. Właścicielka po ojcu odziedziczyła. Na strychu jeszcze jego rzeczy były. Dużo papierów. Również zdjęcia w tym zdjęcie zmarłego dziecka. Z początku 20 X. Na strychu czasami hałasowało. Z synem później mieszkałam. Kiedyś poszliśmy razem na strych bo znowu coś łaziło. Ze stojącej szafki wyciągnęłam pierwsza lepsza książeczkę , otworzyłam i zaznaczyłam palcem text. ( przypadkowo). Była to jakaś książeczka do nabożeństwa a palcem zaznaczyłam tekst o życiu pozagrobowym. "




Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz