Polecam

sobota, 15 stycznia 2022

UFO nad Gdańskiem

Relacja o obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonana przez świadka w Gdańsku.


Data zgłoszenia : 21 listopada 2021 r.

Informację o obserwacji dostałem na skrzynkę e-mail, a odnosiła się ona do mojej publikacji dotyczącej UFO nad Słupskiem : https://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/11/ufo-nad-supskiem-pomorskie-24-10-2021-r.html

Miejsce incydentu : Gdańsk, woj. Pomorskie, Polska

Data incydentu : jesień, rok 1998 - 2000 

Relacja : 

" Hej

Kiedyś byłem świadkiem czegoś podobnego. To było w latach 90. Widziałem na rozgwieżdżonym niebie ciemniejszy cień. Nie potrafię określić kształtu. Leciał ze wschodu na zachód - mieszkam w Gdańsku. Wiem dokładnie jak leciał, bo wracałem około 22:00 ze sklepu i spojrzałem na niebo koło domu, bo jak dobrze widać gwiazdy, to w tamtym miejscu zawsze szukam Wielkiego Wozu i kątem oka zobaczyłem coś lecącego. Zanim skupiłem wzrok przeleciało już część nieboskłonu. Potem leciało na lewo (na zachód) - w stronę ciemniejszego nieba. Nie miało jakichkolwiek świateł. Zanim się rozmyło - obserwacja trwała około 4-6 sekund - leciało potwornie szybko. Pomyślałem, że to był jeden z ostatnich lotów sr-71 - innego wytłumaczenia nie znam.

Pozdrawiam " 



                                                                                                         grafika własna jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz