Polecam

niedziela, 2 stycznia 2022

Istoty cz. III

Kolejna część opisów ze spotkań z nadprzyrodzonymi istotami. Każda część to osobny materiał przedstawiający inne opisy paranormalnych incydentów. 


Istota : Kaptur / Istota w kapturze / Kapturowiec

Świadek : Aleksandra

Data zgłoszenia : 24-04-2021 r.

Miejsce incydentu : Zabrze, woj. Śląskie, Polska

Data incydentu : około roku 2013 - 2014 

Relacja :

" Mój mąż odbierał córkę z przedszkola, podjechali pod dom zaparkowali, nagle córka 3 latka zaczęła mocno płakać, mąż wtedy spojrzał przed siebie i zobaczył na chodniku taką postać, w odległości ok 10 m. Był to słoneczny dzień, opisał mi ją jako postać męska w czarnym płaszczu z kapturem, u której nie można było dojrzeć twarzy, ale był przekonany, że ta postać im się przygląda i wysyła negatywną energie - jakkolwiek to brzmi.

Mąż wysiadł z samochodu, wyciągnął córkę a gdy się odwrócił postaci już nie było.

Szczerze zaczęłam się zastanawiać czy wszystko z nim w porządku... Jednak od tego czasu minęło ok 7 lat. Moja córka ma 10 lat w tej chwili i opowiedziała, że będąc na wakacjach z przyjaciółką, jej przyjaciółka około godziny 19 dziwnie zaczęła się zachowywać była przestraszona, aż w końcu przyznała, że widziała taką sama postać, identycznie ja opisała. I to mnie zaczęło martwić.

Córka nie pamiętała tej sytuacji z przed 7 lat.

To było Zabrze około 2013 może 2014 roku "



Istota : Kapelusz / Istota w kapeluszu 

Zgłaszająca : Lena

Data zgłoszenia : 25.12.2021 r.

Miejsce incydentu : Wałcz, Zachodniopomorskie, Polska 

Data incydentu : lata '80 XX w.

Relacja :

 „Hm. Moja ciocia z przerażeniem w oczach opowiadała jak w pokoju nad ranem kilka razy stał facet w kapeluszu. Tak zamarła ze strachu, że za każdym razem nie była w stanie nawet krzyknąć. Było to w latach 80-tych kiedy nie mieliśmy dostępu ani do netu ani do prasy tego typu. Były tam jakieś gazetki o UFO, ale moja ciotka nigdy się czymś takim nie interesowała. Po latach, kiedy można było już poszperać w necie nawinęło mi si kilka osób, które widziały faceta w kapeluszu. Twarzy i ciała nie było widać. Wyraźna postać kapelusz. Czy ktoś już coś takiego widział. Wie może dlaczego przychodzi i czym lub kim to jest? „

Dodatkowe info : Istota widziana dokładnie 3 razy



Istota : Kaptur / Istota w kapturze / Kapturowiec

Świadek : Mariola 

Data zgłoszenia : 01.01.2022 r.

Miejsce incydentu : Warszawa, Polska

Data i godzina incydentu : 27 października 2021 r. o godź. 02 :58

Relacja :

" Pewnej nocy przytrafiło mi się coś dziwnego, Na przeciwko mojego łóżka stała postać bardzo wysokiej osoby w kapturze (kapturnik) w środku nie było widać twarzy tylko ciemność. Było to ok 2:58. Dodam że często widzę od jakiegoś czasu liczby bliźniacze i budziłam się o tych samych porach 4:44 lub 3:33. Oraz rozmawiam w snach z osobami zmarłymi .Czy ktoś orientuje się o co chodzi co chce przekazać, nie bałam się go, przyjęłam to obojętnie, za chwilę postać zniknęła. Była bardzo wyraźna. "

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze jedna ciekawostka : mój znajomy, były antyterrorysta, którego przypadek opisywałem, a dotyczył on spotkania z istotą w kapturze oglądając film natknął się w tym filmie na taką samą postać z jaką miał do czynienia. Zrobił zdjęcie obrazu z filmu : 

 
tu link do opisu jego przeżyć jak ktoś nie czytał : https://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/12/antyterrorysta-covid-i-istota-w-kapturze.html


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post...

    Wyglada na typowe zjawisko typu Man in Black !
    Dziekuje.

    Ale czekam na jakiś pozytywny post o boskich istotach !
    Bo niestety wizje wiekszości ludzi sa negatywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, Men in Black to zupełnie insza inszość.

      Usuń
  2. Przypadek Marioli: postać w kapturze, a może jednak w welonie, w nocy trudno odróżnić. Wtedy to mogłaby być Santa Muerte, Święta Śmierć, meksykańska ludowa święta. Istota potężna ale bezstronna, ani dobra ani zła. Może tak powołuje wyznawców, dopomina się uwagi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Propo pierwszego wpusu.Niestety dzieci w wieku 3-9 sa częsty obiektem zainteresowania obcych,szczególnie te z grupa krwi Rh-. Starsi Twoi koledzy po fachu,tu zwracam sie do Piotra,opowiedza Ci o dziewczynce ok 3 lata,z Wricławia, która rozmawiała z, ,aniołkiem. A w tym samym czasie po drugiej stronie ulicy, facet golił siè rano do pracy i obserwował spodek wiszacy nad blokiem.pzdr.

    OdpowiedzUsuń