Polecam

niedziela, 10 października 2021

UFO nad Wieluniem ( Łódzkie )

Przedstawiam raport z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonanego w miejscowości Wieluń, w woj. Łódzkim. Jest to bliskie spotkanie I stopnia. Co ciekawe w swoich archiwach mam dwa raporty z innych zakątków Polski, gdzie był widziany dokładnie taki sam obiekt.


Raport : 

Data zgłoszenia : 22-06-2021 r.

Uwagi : Obiekt taki jak w Bolesławcu i Sanoku

Obraz przedstawia wizualizację widzianego obiektu. Nie jest zdjęciem, a grafiką ukazującą obserwowany obiekt. Ta sama grafika została użyta także w innych publikacjach, aby pokazać jak wyglądał zaobserwowany obiekt, a w kilku obserwacjach wyglądał tak samo jak na załączonym obrazku. 




- UFO nad Bolesławcem ( Dolnośląskie ) : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/03/ufo-nad-bolesawcem-dolnoslaskie.html 

- UFO nad Sanokiem ( Podkarpackie ) : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/06/ufo-nad-sanokiem-podkarpackie.html 

CE1 - ang. Close Encounter of the First Kind, pol. bliskie spotkanie pierwszego stopnia. UFO obserwowane z odległości nie większej niż 200 metrów, bez oddziaływania na otoczenie i człowieka.


1) Data i godzina zdarzenia :  wcześnie rano, sierpień 1997 r. 

 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Wieluń woj. Łódzkie, Polska 

 

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Kierunek wschodni

 

4) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : " Wielkość obiektu porównałbym do kuli ok.5 metrów, taka wielkość obiektu była widziana z odległości ok.150 metrów czyli ogólnie był ogromny "

 

5) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie 

 

6 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? :  tak, żółto złote jaskrawe światło z efektem mieszania się ciemniejsze i jaśniejszej barwy

 

7 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

 

8) Jak obiekt zniknął ? : " obiekt raz był większy raz mniejszy - pulsował, później straciłem go z pola widzenia. Przeleciał raz powoli raz wolniej za zabudowania lecz do samego końca obserwacji nie znikł fizycznie. " 

 

9) Ile trwała obserwacja ? : ok. 10 min

 

10) Czy mogło być więcej świadków ? : " Tak, na pewno "

 

11) Szacowana odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : "nie większa niż 200 m. "

 

12) Jakie emocje towarzyszyły ?  : " Brak strachu, zapatrzenie się. Myślę, a raczej mam pewność że obiekt w jakiś sposób wpłynął na umysł, leciał przez chwilę w moją stronę, po czym zatrzymał się i wycofał."


Przebieg obserwacji : 

" Wstałem wcześnie rano, był upał, jako dzieciak otworzyłem balkon żeby przewietrzyć mieszkanie, mieszkam na 2 piętrze. Gdy wyszedłem na pierwszy rzut oka pomyślałem dlaczego to słońce jak tak nisko i blisko, ale nie było to słońce tylko właśnie ten obiekt. Zaciekawiło mnie to i zawołałem jeszcze dwie osoby czy widzą to samo, ich także ogarnęło zdziwienie i dziwny spokój. Obiekt był piękny, unosił się bezszelestnie. Nawet pomyślałem że leci tam gdzie chciałem żeby leciał, w każdym razie obiekt na pewno musiał jakoś wpłynąć na nas. Jego barwa przypominała roztopioną stal. I właśnie w ten sposób przytoczę te ciemniejsze i jaśniejsze miejsca- płynna stal w piecu łukowym ma takie same właściwości, na jej powierzchni pływa żużel który ma ciemniejsze barwy ponieważ ma mniejszą temperaturę- to wyglądało identyczne. Obiekt leciał, parę razy się zatrzymywał, nie wydawał żadnych dźwięków po czym zniknął z pola widzenia lecz po drugiej stronie budynku już go nie dostrzegłem. "

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

1 komentarz: