Polecam

sobota, 23 października 2021

Wzmianki o UFO

Czasami trafiają do mnie krótkie doniesienia o obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego. Takie wzmianki wrzucam do archiwum i leżą sobie. Jak nazbiera się ich kilka to można zrobić z tego publikację, bo z jednej publikacja byłaby zbyt uboga.


Obserwacja 1

Data zgłoszenia : 14-03-2021 r.

Miejsce incydentu : Giżycko, woj. Warmińsko - Mazurskie, Polska

Świadek : Oskar

Relacja : 

" Witam Obiekt znajdował się w Giżycku data to 2011 lub 2012 dobrze nie pamiętam. Dokładnie na ul. Gdańskiej nie daleko urzędu pracy . Wielkość około przykładowo garażu blaszanego na osobówkę może większe. Kształt talerza "


Obserwacja 2

Data zgłoszenia : 22-04-2021 r.

Miejsce incydentu : Orzysze, woj. Warmińsko - Mazurskie, Polska

Świadek : Daniel

Relacja : 

 " Biała kula, stała bez ruchu kilka sekund i znikła w oku mgnienia to było parę lat temu za Orzyszem parę kilometrów na Mazurach "


Obserwacja 3

Data zgłoszenia : 03-05-2021

Miejsce incydentu : Eggolsheim, Niemcy

Data incydentu : październik / listopad 2020

Świadek : Marek

Relacja : 

"Witam, mieszkam w Niemczech około 20 lat w miejscowości Eggolsheim. Jest to niedaleko Norymbergi. Rok temu, był to zimowy wieczór, wyszedłem z psem na spacer i odwróciłem się w stronę naszego domu, a nad nim przelatywała ta sama kula ognia co na zdjęciu*. Pozdrowienia Marek 

Było to około godziny 19 :00 , w październiku lub początku listopada ,kula ognista o średnicy około 4m przeleciała powoli i bezgłośnie z zachodu na wschód .obiekt nie posiadał żadnych okien i nie emitował żadnych świateł ponieważ sam był światłem (ognista kula ). Byłem sam z psem, trwało to około 20-30 sekund, byłem od obiektu oddalony 150-200 metrów. Pozdrawiam "

* dotyczy : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/10/ufo-nad-wieluniem-odzkie.html 



                                                                                      zdjęcie własne jako dodatek


Przeżyłeś coś niezwykłego, wymykającego się nauce ? Napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na messenger facebooka.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz