Polecam

sobota, 16 października 2021

UFO w Kościelnikach Górnych (Dolnośląskie); 02-08-2021

Zapraszam do zapoznania się z informacjami dotyczącymi obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał Wiktor.


Data zgłoszenia : 21 sierpnia 2021 r.


Raport : 


1) Data i godzina zdarzenia : 2 sierpnia 2021 r., ok. 1.30 - 2.00 nad ranem

 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Kościelniki Górne, województwo Dolnośląskie, Polska 

 

3) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : mniej niż ćwierć wielkości księżyca, wyglądało to jak samolot/latająca świecąca kropka

 

4) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : " nie widziałem, wyglądało to jak gwiazda, nie było możliwości przybliżenia telefonem albo coś takiego, przypadkowa obserwacja "

 

5) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : " nie widziałem bo obiekt był za daleko/za mocno świecił "

 

6 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : " obiekt cały wyglądał z daleka na świecący "

 

7 ) Czy emitował dźwięki ? : " nawet jeśli emitował to nie miałem możliwości go usłyszeć "

 

8) Jak obiekt zniknął ? : " nie widziałem tego, bo wchodziłem do hotelu "

 

9) Ile trwała obserwacja ? : około 10/15 minut

 

10) Czy mogło być więcej świadków ? : " jest to bardzo możliwe "

 

11) Szacowana odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : "nie jestem w stanie się określić ale możliwe że więcej niż 200 m " 

 

12) Jakie emocje towarzyszyły ?  : " byłem zaciekawiony co to jest "

 

Przebieg obserwacji : 

 

" Byłem na zwiedzaniu nocnym na zamku czocha, będąc pod koniec na jednym z dziedzińców patrzyłem się w niebo zobaczyłem kilka przelatujących satelit, nic specjalnego po zakończeniu zwiedzania poszliśmy z rodzicami do auta i pojechaliśmy w stronę hotelu Babie Lato, widziałem z moją mamą coś na kształt gwiazdy bardzo mocno świeciła, dużo bardziej niż zwykłe gwiazdy. Na początku się rozjaśniła a później osłabło jej emitowane światło, poszliśmy do samochodu i pojechaliśmy, patrzyłem się jak zwykle w szybę auta i patrzyłem na gwiazdy, aż zobaczyłem jak jakaś nie wiem gwiazda? latała, poleciała w lewo od punktu z którego patrzyłem, czyli w stronę którą jechaliśmy. Potem się zatrzymało i zawróciło i kilka razy tak przeleciało, przy okazji wykonując dużo gwałtownych ruchów z powrotem. Obserwacje zakończyłem po tym jak dotarliśmy do hotelu nikomu o tym nie mówiłem nie wiedząc czemu "


                                                                                       grafika jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub znaleźć mnie na facebooku . Na życzenie zapewniam anonimowość.

 Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz