Polecam

niedziela, 20 czerwca 2021

UFO nad Sanokiem ( Podkarpackie )

Przedstawiam państwu relację z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, która jest odpowiedzią na jedną z moich wcześniejszych publikacji. Świadek relacjonuje iż widział identyczny obiekt jak ten o którym mowa w owym materiale.


Relację pozyskałem przeglądając komentarze na jednej z grup na Facebooku pod moim materiałem dotyczącym UFO nad Bolesławcem ( Dolnośląskie ).Świadek relacjonował, że widział identyczną kulę.

Link do tej publikacji : http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/03/ufo-nad-bolesawcem-dolnoslaskie.html 

Data zgłoszenia : 14-03-2021

Miejsce incydentu : Sanok, woj. Podkarpackie

Data incydentu : sierpień 2015 r.

Relacja :

" W 2015 roku w sierpniu widziałem taki sam obiekt w Sanoku woj. Podkarpackie obiekt oddalony ode mnie około 100 150m przelatywał powoli nad blokowiskiem ok godź. 21 wyglądał jak paląca się kula w której przelewa się materia po chwili kula stała się czarna tak jak by z płonącej zgasła i stała się czarna całość zdarzenia trwała około 10 min obiekt oddalił się i odleciał.

Co tu więcej pisać ? wszystko działo się bardzo szybko, był upalny sierpień wyszedłem wieczorem na balkon, po chwili z nad bloku obok wyleciała kula o średnicy około 3-4m przelatywała około 100-150 m ode mnie, wbiegłem do mieszkania żeby zawołać żonę i wyszedłem na balkon. Kula tak jakby się paliła w środku tak jak by materia się w niej przelewała zmieniała barwy z jasnej na ciemną powolutku przelatywała momentami się zatrzymywała, po jakimś czasie zaczęła tak jak by gasnąć, zmieniła się w czarną kule i przyśpieszając odleciała ".

Według świadka obiekt wyglądał tak jak na tym obrazie :



Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość

Piotr Gadaj

2 komentarze:

  1. Witam jakieś 6 lat temu byliśmy świadkami tego samego incydentu z takim samym obiektem w Wielkopolsce miejscowosc nowe skalmierzyce obiekt poruszał się identycznie jak w opisie próbowaliśmy go nagrać kamerą jednak na materiale filmowym nie było kompletnie nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jakieś 3 lata temu, będąc w Tyńcu widzieliśmy jak w Piekarach po drugiej stronie Wisły na wysokości ok 100 m zawisła kula dość dużej wielkości, jak zachodzące słońce, które akurat było po naszej lewej stronie. Wyglądało to jakby wklęsła kula, a ze środka widać było bardzo ostre światło, które biło mocnym blaskiem. Nie brałam telefonu do ręki, bo wiedziałam, że mi rozładują baterię jak to kiedyś już miało miejsce, staliśmy i patrzyliśmy na ten dziwny obiekt. Trwało to ok 8 może 10 minut. W pewnym momencie mój mąż wziął telefon do ręki, bo myślał, że zdąży zrobić zdjęcie i w tym momencie światło zgasło z prędkością setnej sekundy i znikło.

    OdpowiedzUsuń