Polecam

wtorek, 18 lutego 2020

UFO nad Włodowicami ( Śląskie )

Do przedstawienia mam państwu relacje z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał pan Paweł.Przypadek należy do obserwacji dalekich, gdyż odległość obserwatora od obiektu została oszacowana na ok. 8 km.

Relacja pana Pawła : 

" Otóż miałem jakieś 11 lat, więc musiał być to rok 2002,  godzina popołudniowa ,może wieczorna , bo było powoli widać na niebie aurę zachodzącego słońca.Miejscowość Włodowice w woj. Śląskim, tam obserwowałem to zjawisko.Obserwowałem obiekt patrząc w kierunku miasta Zawiercie. Wielkość obiektu była w porównaniu podobna jak szerokość tarczy naszego satelity.Obiekt podobny do cygara koloru ciemno szarym jak chmury na niebie. Obiekt nie emitował światła, z początku myślałem, że to podłużna chmura na prawie bezchmurnym niebie, dopóki nie przeskoczyła na niebie dwa może trzy razy i znikła lub schowała się za chmurami. Uznałem ,że to coś dziwnego, był ze mną kolega, razem oglądaliśmy niebo, ale on zapytany o to odpowiedział ,że nie zwrócił uwagi na nic dziwnego. Mogło to trwać może 3 minuty. Później zapomniałem o całym zdarzeniu do momentu, gdy zainteresowałem się tematyką UFO i usłyszałem o opowieściach na temat obiektów w kształcie cygara. "



grafika z google jako dodatek

- Czy emitował dźwięki ? : 

" Nie. Nie pamiętam, nie wiem, to było dawno temu.Teraz może wiedziałbym na co zwrócić uwagę, ale nie wtedy . "

- Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?

" Większa niż 200. Myślę, że jakieś 8 km, taka jest odległość mniej więcej od mojego domu do miasta ,nad którym obserwowałem to zjawisko. " 


Mapka przedstawiająca miejsce obserwacji.

Adnotacja świadka : " Wyglądało to mniej więcej tak ,krzyżyk to miejscowość gdzie ja byłem, kreska to kierunek w ,którym skierowany był mój wzrok, a linia pozioma to tak jakby kierunek w którym obiekt się przemieszczał "

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz