Polecam

piątek, 7 lutego 2020

UFO w Bielsku Białej ( Śląskie )

Zapoznajmy się z raportem z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, który napłynął do mnie od pani Anny.Świadków było dwoje, gdyż podczas incydentu towarzyszył jej obecny wówczas mąż.

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia : Lipiec / sierpień 2003 r., ok. 18.00 - 20.00 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Nad parkiem pomiędzy osiedlami Wojska Polskiego a Polskich Skrzydeł w Bielsku Białej, województwo Śląskie

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Był widoczny na nieboskłonie, ponad blokami

4) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : świetliste punkty 

5 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : " Nie wiem czy świecił własnym światłem czy też odbijał światło słoneczne. Lśnił. "

6 ) Czy emitował dźwięki ? : " Nie słyszeliśmy dźwięków. Byliśmy też zbyt daleko "

7) Jak obiekt zniknął ? : świetliste punkty nagle, gwałtownie odleciały na wschód

8) Ile trwała obserwacja ? : " 1,5-2 minuty. Wydawało się wówczas że to długo " 

9) Czy mogło być więcej świadków ? : pani Annie towarzyszył mąż

10) Pozorna odległość obserwatora od obiektu :  0,5 - 1 km

11) Jakie emocje towarzyszyły ?  :  Ekscytacja, zaskoczenie, niedowierzanie, podniecenie, niepokój, fascynacja


Przebieg zdarzenia : 

" Wiele lat temu (2003r) w biały dzień, dzwoniąc wtedy jeszcze z budki telefonicznej zobaczyłam wiszące na niebie w odległości ok. 1 km ode mnie, mniej więcej nad parkiem pomiędzy os. Wojska Polskiego a oś. Polskich Skrzydeł w mieście Bielsko Biała dwa świecące punkty zawieszone nieruchomo w powietrzu przez czas ok. Jednej minuty, które następnie w błyskawicznym tempie przemieściły się poza horyzont. Zadziwiająca była dla mnie ta niezwykła prędkość osiągnięta natychmiast. Tam nie było mowy o rozpędzaniu się. Zjawisko to obserwował ze mną mój były mąż. Relacjonowaliśmy co widzimy na niebie naszemu rozmówcy do którego dzwoniliśmy. "



grafika z google jako dodatek    


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.


Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz