Polecam

czwartek, 20 lutego 2020

Nawiązanie współpracy z Okulta.pl

Informuje państwa o nawiązaniu mojej współpracy z Okulta.pl - portal ezoteryki i wiedzy tajemnej.Moje zobowiązanie to nadesłanie minimum jednego tekstu w miesiącu, który zostanie tam opublikowany.

Współpracę zaproponowała mi założycielka już 16 lutego 2018 r. Jednak wtedy miałem nazbyt wiele obowiązków, aby tego się podjąć, m.in pracowałem w dwóch miejscach, a gdy przychodziłem zajmowałem się własnymi miejscami w internecie i dochodziły do tego obowiązki domowe.Ze względu na to, że obecnie mam nieco luźniejszy grafik zdecydowałem się tę współpracę podjąć.I tak 16 lutego 2020 r. napisałem do właścicielki portalu, że teraz bym był zainteresowany.Kilka godzin później otrzymałem informację, że propozycja jest nadal aktualna i uzgodniliśmy warunki.19 lutego 2020 r. zacząłem figurować jako "autor " na portalu i pojawił się mój pierwszy tekst.

Informacja o mojej osobie na portalu Okulta.pl / Ekipa / Zespół Okulta.pl : http://www.okulta.pl/item/624-o-piotr-gadaj

Mój pierwszy tekst dla portalu - przypadek z mojego archiwum o uprowadzeniu przez obcych : http://www.okulta.pl/zjawiska-paranormalne/item/625-uprowadzenie-przez-demonicznych-obcych



Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz: