Polecam

wtorek, 25 czerwca 2019

UFO w Świętochłowicach (Śląskie), sierpień 2018

Dzisiaj zapoznamy się z obserwacją niezidentyfikowanego obiektu latającego, której dokonał pan Grzegorz Imię zmienione).Materiał zawiera wideo.

Raport :


1) Data i godzina zdarzenia : 16 sierpnia 2018, od godziny około 21:15 do ok 21:35

2) Dokładne miejsce obserwacji : Polska, woj.Śląskie, Świętochłowice, Centrum

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Obiekt znajdował się na północnym wschodzie

4) Pozorna wielkość obiektu  : " Ciężko określić wielkość obiektu, znajdował się daleko, średniej wielkości świecący punkt na niebie "

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Okrągły, świecił jasnym światłem

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : świecił mocnym światłem

8 ) Czy emitował dźwięki ? : Nie było słychać żadnych dźwięków

9) Jak obiekt zniknął ? : " Musiałem wyjść do pracy więc zakończyłem obserwacje, nie wiem jak i kiedy zniknął "

10) Ile trwała obserwacja ? : ok. 20 minut

11) Czy mogło być więcej świadków ? : Mogło być więcej świadków, obiekt był wysoko, daleko jednak mocno widoczny

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : większa niż 200 m 

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : ekscytacja, zaskoczenie

Relacja świadka :

" Paląc papierosa w oknie ujrzałem 2 obiekty, jeden bliżej ( północny wschód) drugi dalej ( północ ) przyglądałem się im dobre 5 min , po wypaleniu papierosa sięgnąłem po telefon , zrobiłem  zdjęcie , a potem nagrałem film, po tych czynnościach ciągle się przyglądałem z niedowierzaniem w to co widzę. Niestety musiałem przerwać obserwacje, po około 20 minutach, gdyż musiałem iść do pracy na godzinę 22 "


Wideo :           




Jeśli ktoś z państwa  był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego nieznanego fenomenu i chciałby sie tym podzielić to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj
                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz