Polecam

wtorek, 11 czerwca 2019

UFO nad Szczecinem

Do przedstawienia państwu mam krótka relację z opowieści pana Huberta (imię zmienione), który dokonał obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego w Szczecinie, na osiedlu Słonecznym.

Miejsce incydentu : Polska, województwo Zachodniopomorskie, Szczecin, osiedle Słoneczne

Relacja świadka :

" To był przełom jesieni i zimy. Szczecin, późny wieczór , osiedle Słoneczne.Daty dokładnej nie pamiętam, to było dawno temu, może 90, może początek 2000 ... Obecnie mam 44 lata, a byłem wtedy kilka lat po liceum, na pewno i po wojsku, bo już pracowałem w kilku firmach , więc mógł to być przełom lat 90/2000.A więc : 3 światła w równej odległości od siebie ( bez kolorów ) tworzyły idealny potężny trójkąt.Na początku myślałem , że to gwiazdozbiór niedźwiedzicy i złudzenie optyczne, jednak szybko było widać coś innego , że to leci...Dość powoli, z południa na północny wschód.Wydawało się być bardzo nisko, jakby nad dachami wieżowców 12 piętrowych , wiadomo , że to już złudzenie z racji ogromu obiektu.Zawołałem wtedy rodziców na balkon bo sobie paliłem ... Niestety zanim doszli obiekt zniknął za horyzontem.Po latach usłyszałem o takim samym obiekcie w radiu, ale ludzie opowiadali o 4 punktach, jakby jedno światło tworzyło coś w rodzaju dyszla.Znowu jak później poznałem jedną dziewczynę to jej ojciec opowiadał o tym samym.We wszystkich opowieściach zgadzał się ogrom obiektu , bezszelestny lot i powolny. Oraz czas mniej więcej , o ile dobrze pamiętam ludzie w radiu opowiadali o tym z całej Polski. Dopóki nie usłyszałem o tym od znajomego nikomu o tym nie opowiadałem "




                                                                     obraz z google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub miał do czynienia z innym fenomenem i chciałby się tym podzielić to proszę pisać na mój adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Na życzenie zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz