Polecam

niedziela, 24 września 2017

Prekognicja, czyli jasnowidzenie w snach

Współcześnie psychotronika definiuje prekognicję jako umiejętność zdobywania wiedzy o przyszłości podczas snu.Zdolność ta jest dostępna dla większości osób, acz zdaje się, że niewielu ma ją ukształtowaną.Można ją ujarzmić i kontrolować jeśli będzie się nad nią pracowało podobnie jak nad innymi zdolnościami jeszcze do końca niepoznanymi przez współczesnego człowieka - np. OOBE, czyli podróże poza ciało fizyczne, telepatia, mediumizm i wiele innych.
Prekognicja jest związana z jasnowidzeniem lecz nie powinno się z jej z nim utożsamiać, gdyż dochodzi tutaj do nieco innych działań acz całkiem podobnych.Prekognicji zapewne doświadczyła raz w życiu zdecydowana większość z państwa, a jasnowidzenie zdaje się być darem, który posiadają nieliczni.Możliwe, że osoby, które są na pewnym stopniu rozwoju duchowego, który wykształcamy przez ciągłą wędrówkę dusz, kolejne wcielenia i nowe lekcje.


Prekognicje dzielimy na dwa rodzaje :
- osobisty - związany z przyszłością konkretnej osoby
- ponad osobisty - dotyczy zjawisk zachodzącym w świecie - gospodarcze, kataklizmy, polityczne, ekonomiczne, ustrojowe, zbrojne i inne.

Tę zdolność dzielimy również na :
- natychmiastową - zdarzenie ujrzane w snach następują w bardzo krótkim czasie
- oddaloną w czasie - rzeczy, które dostrzegliśmy mają miejsce za jakiś okres czasu - pół roku, rok, dwa lata.

O tej intrygującej umiejętności mówiono od zarania dziejów.Spotykamy się z nią w mitologii  - opisy najczęściej mówiły o zjawiskach w formie snów lub wyroczni - przykład wyrocznia w Delfach.W Starym Testamencie jest aż 18 ksiąg uznawanych za prorocze, a jako przykład można podać opis proroczych snów faraona zinterpretowanych przez Józefa na przepowiednię 7 lat urodzaju i 7 lat posuchy.W Nowym Testamencie znowu jest mowa o tym jak Święta Rodzina po śnie Józefa uciekła do Egiptu przed ujrzaną rzezią niewiniątek mającą być wynikiem rozgniewania Heroda.We współczesnej literaturze, czy filmie zapewne wielu z was również się spotykała z tym motywem.

Przedstawiłem państwu pokrótce charakterystykę prekognicji.W przyszłości chciałbym poświecić artykuł na relacje zebrane od was dlatego proszę o przesyłanie mi takowych na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku.Można także swoje opisy dawać w komentarzach na blogu pod artykułem.










1 komentarz:

  1. będąc chłopcem doświadczyłem "wyjście" poza ciało fizyczne co najmniej dwukrotnie-patrzyłem na siebie unosząc się pod sufitem,moje ciało leżało bez ruchu na łóżku.Innym razem oddalałem się opuszczając ciało fizyczne które leżało na łóżku.Oddalałem się przenikając przez ścianę domu będąc połączony z ciałem swoim cienką nicią jak mgiełka.Oddalając się coraz dalej od siebie "nić-mgiełka"robiła się coraz cieńsza,z obawy że mogłaby się przerwać i nie mógłbym powrócić do siebie-błyskawicznie zostałem wessany do swojego fizycznego ciała.

    OdpowiedzUsuń