Polecam

poniedziałek, 18 września 2017

"Opowieści rodzinne Orbita N" Krzysztof Dreczkowski

W styczniu 2017 r. rozpocząłem współpracę z badaczem zjawisk paranormalnych mieszkającym na Słowacji, a pochodzącym ze Śląska Krzysztofem Dreczkowskim.W miesiącach styczeń - marzec powstały cztery artykuły na podstawie zbieranych przeze mnie relacji z przeżyć z czynnikiem paranormalnym bądź tajemniczym.Relacje zbierałem na terenie regionu w którym mieszkam, a dokładniej w powiecie Mińskim w woj. Mazowieckim.Uzyskałem je od członów rodziny i od osób, które dobrze znam.Krzysztof przedstawił je u siebie na blogu dodając zdarzenia analogiczne, które pozyskał z różnych źródeł.
 Tak oto powstały cztery części, które Krzysztof nazwał " Opowieści rodzinne Orbita N ". Nie wykluczone, że za jakiś czas ukażą się następne, a jak tego się nazbiera naprawdę dużo to Krzysztof powiedział, że będzie można wydać książkę.
Sprawy o których traktuje ten ciąg artykułów są nadal otwarte u mnie w archiwum i wciąż staram się pozyskiwać coraz to nowe informacje i w miarę możliwości je weryfikować przede wszystkim szukając potwierdzenia u różnych osób.Obecnie jednak utkwiły, gdzieś w martwym punkcie, mam je niekompletne, bardzo zdawkowe i wciąż czekam aż coś się ruszy do przodu.

Zmierzając do sedna podaje linki, gdzie można się zapoznać z efektem naszych działań :

Opowieści rodzinne Orbita N

Opowieści rodzinne Orbita N " 2 "

Opowieści rodzinne Orbita N " 3 "

Opowieści rodzinne Orbita N " 4 "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz