Polecam

środa, 17 maja 2017

UFO nad Szczytnikiem (woj.Mazowieckie ) 14-07-2016 r.

Dziś przedstawię jedną z tych obserwacji obiektu latającego, którego pochodzenia nie udało się zidentyfikować, której dokonałem osobiście w miejscowości, gdzie mieszkam.

Otóż wybrałem się na wieczorny spacer drogą główną.Spotkałem trzech mieszkańców ( w wieku ok. 50 - 60 lat ), którzy mają w zwyczaju w wolnych chwilach stać przy posesji jednego z nich i rozmawiać ze sobą.Po podaniu ręki na przywitanie postanowiłem przystać i przyłączyć się do dialogu.Weszliśmy w dyskusje o tym i o tamtym, kiedy nadszedł moment, gdy nie miałem nic do powiedzenia bo oni zaczęli rozprawiać na temat o którym nic nie wiedziałem, wtedy zacząłem rozglądać się po niebie, po kilku chwilach zauważyłem od strony wschodnio - północnej bardzo wysoko mały biały obiekt w kształcie jajka kurzego na leżąco, który przemieszczał się od wschodu na północ w linii prostej przy czym nie wydawał żadnego odgłosu.Zegarek w telefonie komórkowym pokazywał 19.55.Powiedziałem o tym pozostałym. Pan Lucjan ( imię zmienione ) od razu zauważył i wpatrywał się z zaciekawieniem razem ze mną, pan Ryszard ( imię zmienione ) zauważył po kilku chwilach intensywnego wpatrywania się, natomiast osoba czwarta w ogóle nie mogła dostrzec obiektu.Po jakiś trzech minutach nasz NOL wleciał w chmury i więcej go nie widzieliśmy.Teraz zaczęły się wspólne próby weryfikacji czym to mogło być.Pan Lucjan powiedział, że to na pewno nie samolot, pan Ryszard, że nie ma pojęcia co to może być, osoba, która nie zauważyła obiektu nic się nie odzywała.Natomiast ja usilnie próbowałem przyporządkować to do czegoś znanego, lecz nie udało mi się.Samolot odpada, bo od dziecka obserwowałem ich setki tysięcy jak nie więcej, na różnej wysokości, zwłaszcza, że nie daleko na horyzoncie południowym jest lotnisko wojskowe - Janów koło Mińska Mazowieckiego.Nic innego nie przyszło mi do głowy,Dlatego też obserwacje uznałem jako obserwacja Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego.

Gwoli ciekawości - pan Lucjan w swoim życiu dokonał kilku obserwacji u nas w okolicy , w tym wraz z małżonką i raz wspólnie z panem Ryszardem.

Widziałeś Niezidentyfikowany Obiekt Latający i chcesz się tym podzielić - napisz do mnie na adres e -mail : ponury1@poczta.onet.eu Anonimowość na życzenie gwarantowana.


1 komentarz: