Polecam

sobota, 20 maja 2017

Wywiad z Rafałem Nieradzikiem

Rafał Nieradzik - badacz OOBE - nauta, czyli człowiek, który wychodzi z ciała fizycznego i prowadzi swoje badania w różnych obszarach rzeczywistości niefizycznej.Autor książki " Poza ciałem fizycznym.Przebudzenie. ".Obecnie pracujący nad swoją kolejną pozycją drukowaną.


1. Opowiedz jak to było, że zacząłeś interesować się tematyka wyjść z ciała ? W którym roku to dokładnie było ?
Powiedzmy, że naprowadziła mnie na to moja ciekawość, wieczne poszukiwania i lawirowanie w tematyce filozofii i religii. To ciągłe pytanie o ten świat, w którym tak wiele mi nie pasowało, tyle sprzeczności i pragnienie jakiejś podstawy, w którą mógłbym uwierzyć bez wątpliwości. Przyznam się, że w naprowadzeniu mnie na stany poza ciałem wzięły udział również pewne środki, których w młodości próbowałem. To chyba normalne kiedy jest się młodym, tyle tylko, że my bardziej eksperymentowaliśmy, w oczekiwaniu otwarcia się jakichś "magicznych wrót" poznania, sensu, boga... Oczywiście nie będę ściemniał, że była w tym też pewna radocha doświadczenia czegoś szalonego, ale w konsekwencji doprowadziło to w końcu do otwarcia się na MIŁOŚĆ. Bo właśnie w momencie poczucia tej Czystej Bezwarunkowej Miłości zrozumiałem, że to jest to, że chcę tej energii doświadczać bez wspomagaczy. Wtedy zacząłem poszukiwać różnych metod, od medytacji, mantr, aż kolega polecił mi książkę Roberta Monroe. Dodał, że to niesamowity przekaz itd. Z ciekawości przeczytałem, potem od razu kolejne dwa tomy. Rąbnęło mnie. Robert Monroe odpowiedział na wszystkie moje pytania, poczułem niesamowity związek z tym czego on doświadczał, o czym pisał, a sobą samym. Pozostało mi tylko doświadczenie tego czego on doświadczył,  świadome wyjście poza ciało fizyczne. Zacząłem uparcie ćwiczyć.
Reasumując moje zainteresowanie tą tematyką zaczęło się gdy miałem jakieś 17-18 lat, w 2000-2001 roku, dokładnie nie pamiętam.

2. Co cię skłoniło do napisania swojej książki „ Poza ciałem fizycznym. Przebudzenie „?
Doświadczenia, przekazy, pewien nacisk istot niefizycznych. Z tym, że nacisk był bardzo delikatny i wypełniony pewną dozą miłości i nakierowania na jeden z celów tego fizycznego wcielenia.

3. Przedstaw i scharakteryzuj metody na opuszczanie ciała fizycznego.
Oj, długo było by tu opisywać. :) Myślę, że kilka filmów już o tym zrobiłem i doskonale wyjaśniają one zarówno różnice jaki metody na opuszczenie fizycznego ciała. Po krótce są to: sen, świadomy sen, OOBE, podróże mentalne ( do których zaliczam m.in. jasnowidzenie, telepatię, zdalne widzenie, wizjonerstwo), NDE, fizyczna śmierć.

4. Jaka jest twoja ulubiona ? Jaka najczęściej stosowana ? Dlaczego akurat ta ?
Każda ma w sobie plusy i minusy. Lubię doświadczać zarówno świadomych snów jak i OOBE. Z wygody i większych możliwości najczęściej ostatnio używam metody podróży mentalnej wg. Bruca Moen. Odkąd nauczyłem się jej na jego warsztatach ( posiadam 3 stopnie wprowadzenia) okazała się ona niezwykłym narzędziem do użytku niemal codziennego. Nie wymaga takich poświęceń jak np. OOBE. OOBE natomiast jest najbardziej namacalną z metod, tu dosłownie jesteśmy POZA CIAŁEM więc warto tego doświadczyć, ponieważ literalnie, doznanie to obala wszelkie wątpliwości jak w nas zbudowało fizyczne życie.
      Niejednokrotnie spotykałem się z ludźmi, którzy doświadczywszy gdzieś  podczas swojej egzystencji spontanicznego OOBE, spędzili wiele lat na poszukiwaniu i próbach ponownego doświadczenia tego niesamowitego zjawiska. Mimo, że odczuwali ogromny strach, kiedy to ich spotkało, to coś w nich samych (dla mnie tym czymś jest JA-TAM ) pchało ich do ponownego, świadomego wyjścia poza ciało. Tak to już jest.

5. Uchylisz rąbka tajemnicy na temat twojej nowej ksiązki nad, którą obecnie pracujesz ?
Póki co zbieram powoli materiały, gromadzę pewne informacje, doświadczenia. Nie śpieszy się, przyjdzie czas kiedy usiądę i zacznę pisać, ale muszę to poczuć w pełni, tak jak w przypadku pierwszej książki. Tak jest u mnie z wszystkim – jeśli czegoś nie czuję całym sobą, nie robię tego.

6. Z jakimi sprawami ludzie najczęściej się do ciebie zgłaszają ?
Najczęściej chodzi o kontakt z kimś zmarłym. Potem w kolejności chodzi o coś co moglibyśmy nazwać odgórnym celem obecnego życia. Są też sesje odzyskiwania lęków nagromadzonych podczas niejednego fizycznego wcielenia. Zgłaszają się również osoby, którym ktoś zaginął bez wieści i śladów.

7. Czy istnieją jakieś zagrożenia związane z OOBE ? Jak się przed nimi uchronić ?
Osobiście żadnego zagrożenia nie odkryłem. Myślę, że praktykowanie wychodzenia poza ciało jest równie dobrą ścieżką duchowego rozwoju jak uprawianie jakiejś orientalnej metody medytacji lub żarliwe modlitwy do boga. Równie dobrą jeśli nie jedną z najlepszych.

8. Jakie najpopularniejsze mity na temat podróży nie fizycznych krążą w świecie, w tym naszym świecie ?
Pierwszym i najbardziej popularny jest mit o niemożliwości powrotu do ciała fizycznego. Drugi to czające się w POZA demony, które czychają na naszą duszę lub chcą przejąć fizyczne ciało. Hmm, teraz nie przychodzi mi żaden inny mit do głowy, ale pewnie jeszcze jest ich kilka. Warto pamiętać i chociaż starać się zrozumieć, że każdy z nich jest wynikiem emocji strachu, która tworzy lęki i obawy przed czymś co (z pozoru) jest nam nie znane.

9. Czy jest coś takiego jak miejsca piekła ? Na jakiej zasadzie funkcjonują ? Jak się z nich wydostać ?
"Piekła" jako pewne obszary nie fizyczne istnieją. Bardzo dobrze opisał je Bruce Moen w książce "Podróż do ojca ciekawości". Sam również zetknałem się z tymi obszarami, te kilka odwiedzin zaspokoiły moją ciekawość na tyle, że już przestałem się tym interesować. Charakterystyczny dla takich miejsc jest poziom świadomości istot je zamieszkujących, nie spotkałem takiej, która zdawałaby sobie sprawę z własnej, fizycznej śmierci. Dodatkowo ich energia emocjonalna utrudnia wyjście poza ten stan, gdyż są oni miotani przez ciągłe doznania pragnienia, spełnienia, bólu, utrapienia, strachu, lęku itd.. Warto natomiast uzmysłowić sobie, że obszary te nie są zamieszkane przez jakieś diabły albo demony lecz przez istoty, które były ludźmi podczas fizycznego życia na Ziemi.

10. Jakie rady dla zaczynających swoją przygodę z OOBE ?
Nie łam się, nie odpuszczaj, bądź spokojny, ćwicz relaksację, ponieważ jest kluczem do osiągnięcia OOBE. Za każdym razem kiedy czujesz, że coś się zaczyna dziać USPOKÓJ SIĘ I WEŹ KILKA GŁĘBOKICH ODDECHÓW aby pogłębić fazę jeszcze bardziej.

11. Masz jakiś swój przekaz dla ludzkości ?
Swój przekaz? Haha, myślę, że już tyle zostało przekazane przez te wszystkie stulecia, że nikt w zasadzie nie przekazuje już niczego nowego, a jedynie powiela istniejące od pokoleń transmisje. Z naszej subprzestrzennej sfery do tej fizycznej docierają informacje, które mają wpływ i ukierunkowują ludzkość. Oczywiście chcielibyśmy aby zmiany następowały szybciej, jednak wszystko jest w zgodzie z planem. Obecnie jesteśmy w przededniu Wielkiej Zmiany kierunku rozwoju ludzkiej cywilizacji. Według moich zebranych informacji nie odbędzie się to bez "wstrząsu" dla wielu fizycznych egzystencji. Nic na to nie poradzimy, a w zasadzie nie warto się tym przejmować. Warto żyć teraz, w danej chwili, dawać z siebie wszystko co czujemy, co chcemy dać, tworzyć i burzyć bariery ograniczeń, które najczęściej są w naszych głowach. Nigdy nie jest za późno na zmianę samego siebie i to jest recepta na wszystkie przeszłe, obecne i przyszłe "problemy".

12. Może chciałbyś się podzielić czymś co wydaje się dla ciebie dość istotne ?
Kocham Was

Rozmawiał Piotr Gadaj


1 komentarz:

  1. Pierwsza książka Rafała Nieradzika, jest jak czwarta książka Roberta Monroe. :) Takie miałem wrażenie, czytając "Poza ciałem fizycznym. Przebudzenie". Z niecierpliwością czekam na drugą książkę autora. Serdecznie go pozdrawiam. Sam mam wprawdzie trochę doświadczeń pozafizycznych, jednak nie dotarłem aż tak daleko. Kolejna książka będzie dla mnie (myślę też, że dla innych) dodatkową motywacją do dalszych ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń