Polecam

sobota, 21 października 2023

Tajemnicze ozdrowienia Anny P

W tym materiale przedstawię kolejną relację od Anny P. Tym razem będzie o jej nagłych ozdrowieniach.

Zgłaszająca : Anna P

Data zgłoszenia : 27 czerwca 2023 r.

Relacja :

 "Zauważyłam to już dzieje się od 12 lat ,że zachoruje na coś, w USG wychodzi ,że jestem śmiertelnie chora  ,a za miesiąc w tomografii  , lub USG  ,wychodzi że jest uzdrowienie ,że nic mi nie jest i jestem zdrowa .Z tak strasznymi wynikami ,to umarłabym już 28 razy przez te lata .Lekarze nie potrafią tego wyjaśnić.  W jelicie miałam guza, za tydzień nie ma po nim śladu ,albo w sprawach kobiecych ogromny guz, lekarze szykują mnie do operacji ,a okazuje się, że nie ma po nim śladu ,albo mam złośliwy nowotwòr ,a okazuje się że nic mi nie jest.

Były też przypadki , że zetknęłam się już że śmiecią, cienką nicią ,można by to tak ująć i za każdym razem byłam już w ciemnym tunelu i jedyne co czułam w tym tunelu to ciemność i że lecę w dòł lekka jak piòrko. Kilka razy wyłowiono mnie z pod wody ,jako dziecko miałam oparzenia skòry ,1 ,2 ,3 stopnia ,nie ma żadnego śladu , w Liceum pijany kierowca potrącił mnie na pasach ,miałam strasznie połamane kości , bardzo szybko się zagoiły i bardzo szybko stanęłam na nogi , 3 lata temu stwierdzono u mnie ślepotę ,jaskrę w oczach ,jednak widzę na oczy idealnie ,moje kości z rezonansu magnetycznego robionego rok temu wyglądają jak 90 letnia staruszka zwyrodnienia ,szczeliny przepukliny , że z interpretacji ortopedòw powinnam jeździć na wòzku i mieć niewładne nogi .

Sięgnęłam porad egzorcystòw ,odradzają szałwie i poświecenie domu ,że to pogorszy sprawę ,gdy w domu zaczęłam o tym mòwić ,nastała cisza ,huki i pukanie w szafie zniknęły ,egzorcyści i medium , mòwią ,że to cisza przed burzą , że został podpisany pakt z diabłem ,dlatego tak wygląda moja droga ,a nie inaczej , że mam unikać ludzi ,ktòrzy proszą mnie o pomoc ,a tak się dzieje o dwòch lat ,ciągle ludzie mòwią mi pomóż ,pożycz ,ratuj ,nie oddano mi pieniędzy a wołają jeszcze .I że Gdy czuje w domu smròd i chłòd i zaczynają pukać ,medium powiedzieli mi że mam zawsze otwierać okno ,lub drzwi w domu i mam głośno krzyknąć ,Wynoś się stąd , albo Wypierdalaj."



Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz