Polecam

niedziela, 29 października 2023

Fizyczne czucie niewidzialnej siły

Opis nadprzyrodzonego przeżycia, który podesłała mi moja znajoma. Najpierw słyszała, że ktoś chodzi po jej domu, włącza telewizor, a potem doznała delikatnych dotyków na swoim ciele.


Data zgłoszenia : 6 października 2023 r.

Miejsce incydentu : Siemianowice Śląskie, woj. Śląskie

 

Relacja :

"Hej Piotrek. Chciałabym Ci wysłać opis tego co przydarzyło mi się między 4 a 5 września. Możesz opublikować ale proszę o anonimowość.

Mój mąż o 4.10 wyszedł do pracy bo miał na 5 rano. Ok. godz. 4.30 usłyszałam dzwonek do drzwi, ale jakby cichszy. Po chwili słyszę, że ktoś otwiera kluczem drzwi do mieszkania. Byłam przekonana, że mąż czegoś zapomniał i wrócił się. Słyszę, że idzie przez przedpokój do głównego pokoju. Po chwili słyszę, że włączył telewizor, słyszałam reklamy i rozmowę redaktora z jakimiś politykami. Pomyślałam, że pewnie jednak ma dziś wolne bo z jakiegoś powodu zmienili mu grafik. Leżałam dalej w łóżku z zamkniętymi oczami w drugim pokoju. Drzwi do pokoju miałam akurat zamknięte co zdarza mi się rzadko. Po kilku minutach poczułam, że ktoś nade mną stoi. I tak jakby chciał się do mnie przytulić poczułam ciepły oddech na twarzy, a po chwili rękę którą jakby chciał mnie objąć ale blisko szyi. Poczułam na szyi zgięcie wewnętrzne ręki w miejscu gdzie jest łokieć, wiesz taki gest jak ktoś kogoś obejmuje, ale ręka była wyjątkowo ciężka. Nagle poczułam, że drugą ręką coś mi kładzie na szyi, a to był duży szary kot. Poczułam jego miękkie futerko i zapach sierści. Ale kot był ciężki, zaczęło mi się coraz ciężej oddychać bo leżał na szyi. Przeraziłam się, czułam że ktoś dalej stoi koło łóżka i przygląda mi się. Nagle spanikowałam i dostałam paraliżu sennego, nie mogłam się ruszyć. Postarałam się uspokoić i otworzyć oczy by się wybudzić. Otwarłam oczy, kot nagle zeskoczył ze mnie i zniknął, postać też. Wstałam przerażona. Otwarłam drzwi i leżałam do rana z oświeconym światłem. Autentycznie czułam prawdziwy dotyk, zapach, wszystko."


                                                                               obraz z Google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

1 komentarz: