Polecam

niedziela, 15 października 2023

Nadprzyrodzone przeżycia

Przedstawiam opisy przeżyć trzech osób ze sferą  nadprzyrodzoną, które udokumentowałem do swojego archiwum.


Duch powieszonego

Data zgłoszenia : 8 października 2023 r.

Relacja :

„Zjawiska paranormalne... osobiście miałam np takie że kolega, w noc w którą się wieszał przyszedł do mnie we śnie... nic nie mówił, był w jasnej poświacie i chciał mnie wyciągnąć z łóżka, żebym za nim szła... nie poszłam, wystraszyłam się, a rano dostałam telefon, że nie żyje i się powiesił... nie wiem czy to paranormalne ale na pewno niezbyt normalne... miewam czasem wyrzuty sumienia... „

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Duch mamy

Data zgłoszenia : 20 luty 2023 r.

Miejsce incydentu : Białe Błota, woj. Kujawsko-Pomorskie

Data incydentu : 16 luty 2023 r., godzina : ok. 3 nad ranem

 

Relacja :


Świadek : […]A z ostatnich moich przeżyć paranormalnych to umarła mi mama. I kilka dni po śmierci chodziła po domu jako duch.

Piotr Gadaj : O bardzo ciekawe. Normalnie ją widziałaś jak człowieka czy jak ? Kondolencje

Świadek :  Nie jako człowieka. Tylko postać bez wyglądu.

Piotr Gadaj : Opisz jak ta postać wyglądała.

Świadek : Czarny cień ale humanoidalny.

Piotr Gadaj : Czarny cień ale nie widziany tylko kątem oka ? ale normalnie ?

Świadek : Normalnie. Bałam się. Co dziwniejsze jest to mi powiedziała ze dałam jej za dużo trawy.

Piotr Gadaj : Trawy ? w sensie marihuany ? czy jak ?

Świadek : Nigdy nie dawałam jej marihuany. Była przeciwniczką narkotyków. Takie dziwne to co powiedziała.

Piotr Gadaj : Sama ją widziałaś ?

Świadek : Tak to było w nocy. Jak wszyscy spali. Chciałam uciec na dół do ojca ale byłam sparaliżowana.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontakt telepatyczny


Data zgłoszenia : 19 stycznia 2023 r.

Miejsce incydentu : Łódź

Relacja :

Hej. Zdarzenie sprzed tygodnia, miejsce Łódź, sklep Kaufland na ul. Puszkina . Jak co tydzień byłem na zakupach, gdy brałem wózek stojący na dworze nagle poczułem żebym spojrzał w prawo (nie ma przymusu to się dzieje po prostu ale czuć że jest coś na rzeczy ) i widzę że idzie jakaś kobieta wiek około 35 może 40 lat, coś jest w niej atrakcyjnego . Nasze spojrzenia się stykają . Wchodzę do sklepu i znów ją widzę, jej wzrok i to uczucie skanowania telepatycznego . Jeszcze ze dwa razy natknąłem się na nią w sklepie i cały czas czułem że jest jakaś więź telepatyczna. Od razu przypomniałem sobie opis spotkania w rozdziale 7 w książce Penetracja Ingo Swanna. Tam też autor natknął się na kobietę w sklepie i poczuł że próbuje wejść w jego umysł . I tu zastanawiam się czy czasem obcy nie stosują czegoś takiego jak invitro wszczepiając zarodki ludzkim kobietom a po latach szukają takich ludzi którzy mają obcy pierwiastek żeby nawiązać z nimi kontakt ? Może i śmiała hipoteza ale ? Tak czy owak uczucie jakie miałem niesamowite.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                                         obraz z Google jako dodatek

Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się ze mną swoimi przeżyciami z Nieznanym to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz