Polecam

niedziela, 23 kwietnia 2023

UFO na pograniczu polsko- czeskim

Obserwacja niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonana przez dwóch świadków w miejscowości Krzyżanowice, woj. Śląskie, nieopodal granicy z Czechami.


Zgłaszający : Kacper

Data zgłoszenia : 10 kwietnia 2023 r.

Miejsce incydentu : Krzyżanowice, woj. Śląskie, Polska

Data incydentu : 22 lipca 2019 r., godzina : po 20:00

 

Relacja :

"Miejscowość Krzyżanowice,22 lipca 2019 , czas: godzina po 20. Wybrałem się z dziewczyną na wieczorny spacer po polnych ścieżkach, jako że teren jest wyżynny znajdowaliśmy się na najwyższym wzniesieniu w okolicy mając piękny widok na całą okolicę Raciborza. Wieczór był ciepły, słoneczny i bezwietrzny, a widoczność bardzo dobra. W pewnym momencie dziewczyna krzyknęła: „patrz w niebo! ufo leci!” (pokazując palcem w okolicę wzniesienia zaczynającego się w okolicy Auchan w Raciborzu). W pierwszej reakcji zauważyłem stado ptaków, ale w tle widać było olbrzymi obiekt na niebie w kształcie elipsy poruszający się bezdźwięcznie i powoli nad wzgórzem. Najdziwniejsze jest to, że obiekt mimo zauważalnego kształtu, nie posiadał żadnych szczegółów, wyglądał jak zblurowane tło lub jakieś pole energetyczne - ciężko to opisać słowami. Obiekt szacując jego wielkość w stosunku do wzgórza był ogromny myślę że mógł mieć około 300m długości, leciał z północnego zachodu w kierunku południowo wschodnim na równym pułapie, jednak na wysokości około 3/4 wzgórza zaczął zmieniać kształt na bardziej płaski, coś jakby obracał się delikatnie wokół własnej osi oraz obniżać trajektorie i finalnie zniknął za wzgórzem. Całe zdarzenie trwało może z 30sekund. Pamiętam, że stałem jak wryty, ale starając się zachować zimną głowę podjąłem próbę nagrania filmiku. Na telefonie, jednak film się nie nagrał… więc nie posiadam niestety żadnego dowodu obserwacji. Później przedyskutowaliśmy naszą obserwację i widzieliśmy oboje dokładnie to samo, nie był to żaden obłok ani chmura, obserwacji towarzyszyło uczucie ekscytacji ale jednocześnie głęboki niepokój. Ciekaw jestem czy znane są podobne obserwacje."


                                                                                       grafika własna jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na Messenger Fb lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

2 komentarze:

  1. Trudno coś nagrać.Ja także miałem 3 razy przygody i liczę że coś kiedyś złapie na foto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę w to UFOgdyz też widziałem tylko w 2018 r. o 3 nad ranem w miejscowości Żarki koło Myszkowa M

    OdpowiedzUsuń