Polecam

niedziela, 9 kwietnia 2023

UFO w Świętokrzyskim

Raport z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego w województwie Świętokrzyskim, którego dokonała świadek prosząca o anonimowość.


Data zgłoszenia : 23 luty 2023 r.


Raport :

1) Data i godzina zdarzenia : Lipiec 2020, po 21.00

2) Dokładne miejsce obserwacji : powiat Buski, woj. Świętokrzyskie, Polska

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Spadł w kierunku północnym.

4) Szacowana wielkość obiektu (w porównaniu do tarczy księżyca w pełni) : Płonąca kula wielkości tarczy księżyca w pełni

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : kula, kolor : mocno rozżarzona czerwień

6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : nie

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : „Nie wiem czy emitował czy nie, po prostu płonęła.”

8 ) Czy emitował dźwięki ? : nie

9) Jak obiekt zniknął ? : „Myślałam że spadł do lasu”

10) Ile trwała obserwacja ? : kilka sekund

11) Czy mogło być więcej świadków ? : „Byłam sama, ale na pewno ktoś to musiał jeszcze widzieć, bo to niecodzienne zjawisko”

12) Szacowana odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ?  : większa niż 200 m

13) Jakie emocje towarzyszyły ?  : ogromny strach

 

Przebieg zdarzenia :

„Czekałam na męża, aż wróci z pracy, siedziałam pod altanką i patrzyłam na niebo i znikąd jakby z jednego miejsca pojawiła się duża płonąca kula ognia, która spadała i cała płonęła, aż jęzory ognia było widać, a spadając zostawiała po sobie smugę , chyba dymu i zniknęła gdzieś nad lasem. Myślałam, że spadła w las i przez jakiś czas wypatrywałam czy las się gdzieś nie pali.”


                                                                                     grafika z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na Messenger Fb lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

 

Piotr Gadaj

3 komentarze:

  1. gdzie dokładna data??????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że po blisko trzech latach świadek zapamiętała miesiąc incydentu.

      Usuń
  2. Coś podobnego mnie spotkało

    OdpowiedzUsuń