Polecam

niedziela, 2 kwietnia 2023

UFO w Zachodniopomorskim

Informacja o obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego w miejscowości Wierzchowo, w województwie Zachodniopomorskim. 


Świadek : Barbara

Data zgłoszenia : 22 luty 2023 r.

Miejsce incydentu : Wierzchowo, gmina Wierzchowo, woj. Zachodniopomorskie

Data incydentu : początek lat ’90 XX w., godz. ok. 22:00

 

Relacja :

"Widziałam kule wielkości księżyca .Wracałam z pracy z moim ex, noc była widna jak zmierzch .Kula była od nas ok. 100-m . Kazałam mojemu ex się zatrzymać, widziałam, że bał się i ze strachem zapytał : „Co to jest ?„. Ja na to technologia wojskowa .Obserwowaliśmy to ok. 5-10 minut .Po krótkim czasie ta kula przesunęła się jeszcze bliżej, z niej wyszła następna kula o tej samej wielkości. Kule te zaczęły uderzać o siebie z taką szybkością, że ciężko było doliczyć się ile ich jest, 3-4, trudno to wytłumaczyć, one się dzieliły tak szybko, że nie dało się liczyć .Następnie zobaczyliśmy 3 światła oddalające się z ogromną szybkością .Było to ponad 30 lat temu, jeszcze ruskie wojsko stacjonowało w Polsce .Widzę, że różne UFO ludzie widzą, ale takie tańczące i dzielące się na więcej kul nie spotyka się w opisach .Staliśmy jeszcze kilka minut, ale nic więcej się nie pojawiło .

 

Dokładnie to było jak księżyc, taka wielkość, nie było nic słychać, żadnych odgłosów, żadnych oświetleń, dosłownie jak tarcza księżyca . To się zbliżyło w kierunku nas dosłownie do ok. 50 m, z tej kuli wyszła następna kula o tej samej wielkości, zaczęły o siebie uderzać, zjawisko jak rozpryskających kul .Nawet nie można było zliczyć, czy są 3-4 kule, czy więcej, dziwny taniec rozpryskających kul, później tylko błysk, 3 oddalających się świateł z niesamowitą prędkością . Ludzie dużo opisują zjawisk różnego UFO, ale to co my widzieliśmy to nie słyszałam, aby ktoś cos takiego widział."


                                                                                     grafika jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na Messenger Fb lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość.

Piotr Gadaj

3 komentarze:

  1. Widziałam coś podobnego do opisanego zjawiska, byłam na biwaku w okolicy Wierzchowa, to było latem, w nocy, ok. 30 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialem podobne zdarzenie z kulami na wysokości chmur oraz innego razu kula wielkosci pilki do kosza latala sobie po moim podwórku o godz. 4:20 rano, około pol metra nad ziemia zdawało sie jakby coś szukała. Byla pol przezroczysta w środku wirował jakis dym, wyglądała jak miniaturowy ksiezyc. Obserwacja trwala ok. 1minuty poczym doznalem panicznego lęku z którym walczę juz pare lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. To był piorun kulisty najprawdopodobniej

    OdpowiedzUsuń