Polecam

sobota, 13 sierpnia 2022

Tajemnicze oślepiające światło w Bratkówce (Podkarpackie)

Relacja dotycząca zetknięcia się z tajemniczym światłem, które oślepiało kobietę podczas nocnej jazdy drogą, która prowadziła przez pola.


Zgłaszająca : Ewa

Data zgłoszenia : 17.07.2022 r.

Miejsce incydentu : Bratkówka, powiat Krośnieński, woj. Podkarpackie

Data incydentu : Maj 2022 r.

Relacja :

„ Dzień dobry widziałam Pana post na fb .Chciałam podzielić się z Panem wydarzeniem które przytrafiło mi się parę tyg. temu .Wracałam z pracy nocą drogą która prowadzi przez pola w pewnym momencie zobaczyłam światło oślepiające z tyłu nie bałam się dziwnie się poczułam w pierwszym momencie pomyślałam że jakiś pojazd jedzie za mną lecz to było za mocne światło jak na jakiś pojazd ,mimo to zwolniłam jechałam drogą prostą bez żadnych zakrętów czy zjazdów nic mnie nie wyprzedzało ,nie skręcało ani zawracało zauważyłabym. W jednej chwili ujrzałam to światło z tyłu i po paru sekundach znikło tak jak się pojawiło nagle .Może to głupie ,omamy czy coś lecz nie daje mi to spokoju to dziwne uczucie . „


                                                            grafika z google jako dodatek


Jeśli przeżyłeś coś intrygującego i chcesz się tym podzielić to napisz do mnie na e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz