Polecam

niedziela, 15 maja 2022

Zatrzymanie zegara w momencie zgonu

Dotarła do mnie kolejna relacja o tajemniczym zjawisku jakim jest samoistne zatrzymanie się zegara w momencie, gdy umiera człowiek.


Moja poprzednie publikacje w tym temacie :

1. http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2017/09/zatrzymanie-zegara-w-chwili-smierci.html

2. http://wtajemniczeni-pg.blogspot.com/2021/11/zegar-zatrzymuje-sie-w-chwili-smierci.html


i opis, który dotarł do mnie w marcu 2022 r. : 


Zgłaszająca : Beata

Data zgłoszenia : 15.03.2022 r.

Data incydentu : 1989 r.

Relacja :

„ Rok1989, jako studenci ja i mąż opiekowaliśmy się straszą Panią. Od kilku dni była w agonii i pielęgniarka już wiedziała, że to zbliża się koniec. Mąż musiał pojechać do rodziców ok 100km od mieszkania tej Pani. Ja z pielęgniarką czuwałam przy niej i rzeczywiście o 00.15 w nocy odeszła. Mąż w domu rodzinnym oglądał ze swoim ojcem telewizje i mówił, że nagle telewizor zgasł. Obaj panowie uznali, że się popsuł ale mąż spojrzawszy na zegarek powiedział do ojca" niech tata zapamięta jest godz. 00.25 pewnie Pani odeszła" Tata nie wierzył w takie rzeczy, obaj poszli spać a rano mąż powrócił do domu. Zapytał o której zmarła Pani , ja na to , że o 00.15 a mąż patrząc na swój zegarek i w jej  na ścianie pokazuje mi różnicę z czasie. Jej ścienny  zegar  10 minut się  późnił. A telewizor następnego dnia się włączył i nie był uszkodzony.

Pozdrawiam

--

Beata „



Jeśli ktoś z państwa chce podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz