Polecam

niedziela, 8 maja 2022

Zaświaty manifestują się w Namysłowie ( Opolskie )

Jedną z form manifestacji duchów i innych istot jest wpływanie na człowieka i wywieranie u niego poczucia czyjeś obecności. Niektórzy ludzie mają szczególne predyspozycje do odbierania takich bodźców, inni usilnie próbują ten kontakt uzyskać, a jeszcze innych spotyka to zupełnie przypadkowo. W tym materiale przedstawię historię odnosząca się do kontaktu przypadkowego.


Zgłaszający : Marcin

Data zgłoszenia : 31.03.2022 r.

Miejsce incydentu : Namysłów, woj. Opolskie, Polska

Data incydentu : zima ( styczeń, luty ), 2021 r. , godzina ok. 22:00

Relacja :

„Hej Piotrek, miałem takie doświadczenie paranormalne, ok rok temu. Wynajmowałem mieszkanie w starej kamienicy z lat 50tych, w Namysłowie, na przeciw kościoła. Kamienica wybudowana na miejscu starej poniemieckiej, zburzonej w latach wojny przez ruskich. Tylko piwnice zostały oryginalne. Pewnego wieczoru siedziałem w domu na fotelu i oglądałem telewizje. Nagle zrobiło się bardzo zimno, aż mi się włoski zjeżyły na rękach. Poczułem jak coś stoi przy mnie i mi się przygląda. Nie widziałem tego bytu i całe szczęście, ale czułem czyjąś obecność. Ze strachu udawałem że nie zwracam na to uwagi. Na szczęście to coś szybko odeszło i nic więcej się nie wydarzyło. „


                                                         przypadkowa ilustracja z google jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu albo na Messenger Fb.

Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz