Polecam

niedziela, 4 lipca 2021

UFO w Bartoszycach ( Warmińsko - Mazurskie ), 24-06-2021

Przedstawiam raport z obserwacji niezidentyfikowanego obiektu latającego, mającą miejsce na Warmii i Mazurach. Świadek ujrzał najpierw czerwoną kropkę, która zmieniła się w pięć jasnych punktów ułożonych w pionie.


Data zgłoszenia : 26-06-2021 r.

Miejsce incydentu : Bartoszyce, woj. Warmińsko - Mazurskie, Polska

Data incydentu : 24-06-2021 r., godź. 22 : 40

Relacja : 

" „ 24 czerwiec, godź 22 40, Bartoszyce, kierunku nie jestem pewny, ale zachodni, wielkości mała kropka czerwona która zmieniła się w pięć jasnych pionowych punktów. Nie było widać żadnych okien, światło najpierw czerwone, później zamiana na pięć pionowych jasnych, żadnego dźwięku nie było, zniknął tak szybko jak się pojawił, trwało to wszystko 30 może 40 sekund. Pytałem się na necie czy może ktoś coś widział, jakiś koleś mówił, że koło Warszawy, inny pisał że też coś widział w Londynie. Odległość bardzo duża, a emocje hmmm wielkie zdziwienie i zaintrygowanie. Jak to wszystko było ? wszedłem do kuchni zapalić papierosa, okno było otwarte, więc podszedłem do niego i spojrzałem na niebo, w pewnym momencie widzę czerwony punkt, na początku myśl samolot, ale leciało to bardzo szybko, patrzyłem z ciekawością, po paru sekundach to coś stanęło w miejscu, co jeszcze bardziej mnie zaciekawiło jakie moje zdziwienie było jak z tego punktu czerwonego zrobiło się pięć jasnych pionowych punktów i zaczęło lecieć z powrotem, też szybko leciało, to w pionie raptownie stop zamiana na czerwone 2 lub 3 sekundy i obiekt ten po prostu zniknął „



Jeśli ktoś z państwa był obserwatorem niezidentyfikowanego obiektu latającego lub innego Nieznanego zjawiska i chciałby się tym podzielić to proszę pisać do mnie na priv na facebooku lub na maila : ponury1@poczta.onet.eu . Na życzenie zapewniam anonimowość


Piotr Gadaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz