Polecam

środa, 1 maja 2019

UFO w Tajlandii, luty 2019

Zapoznajmy się z obserwacją niezidentyfikowanego obiektu latającego dokonaną przez pana Artura podczas wczasów w Tajlandii.Świadek mówi o sporym trójkącie w kolorze grafitu, z czerwona kulą po środku,która się obracała.Przypadek należy do CE-1,czyli bliskiego spotkania pierwszego stopnia.

Relacja świadka :

Gdy pływałem z maską do snukeringu nagłe na dnie zobaczyłem jak pogrążam się w szybko przesuwającym się cieniu, wystawiłem głowę na powierzchnię i zobaczyłem ogromny bezgłośny trójkątny obiekt o średnicy kilkudziesięciu metrów, płynął po niebie a ja wryty leżałem na wodzie i nie mogłem oderwać wzroku od niego, coś pięknego, przelatywał dokładnie nade mną, był grafit z czerwoną kulą po środku.Człowiek który sterował łódką był przerażony, kazał nam zbierać rzeczy i wracać na phuket. Dopłynąłem z nim do brzegu po znajomych, zapytałem czy to widzieli, odparli że nic nie widzieli, zdziwiłem się bo to było ogromne, taj zaczął pokazywać coś palcem w stronę horyzontu, znajomi byli zmieszani, ale uwierzyli i zabraliśmy się na łódkę i popłynęliśmy na phuket.Widać było po nim że już miał z tym styczność

Raport :

1) Data i godzina zdarzenia: 13.02.2019 r, godzina ok.11.00 

2) Dokładne miejsce obserwacji : Wyspa "Ko Lan", Tajlandia

3) Kierunek, w którym znajdował się obiekt : Obiekt kierował się w stronę otwartego morza na południe.

4) Pozorna wielkość obiektu : Około 50, może 60 m 

5) Wygląd obiektu (kształt, kolor) : Trójkąt, w kolorze grafit, z czerwoną kulą po środku, kulą zdawała się obracać niezależnie 

 6) Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? : Widziałem obiekt od spodu, gdy się oddalał, nie zauważyłem żadnych okien 

7 ) Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? : To była godzina 11 rano, jedyne światło wydobywało się z czerwonej kuli 

8 ) Czy emitował dźwięki ? : żadnego dźwięku

9) Jak obiekt zniknął? : zniknął za horyzontem

10) Ile trwała obserwacja ? : widziałem go ok. 5 minut

11) Czy mogło być więcej świadków? :  Widział to człowiek który sterował łodzią którą przypłynęliśmy na wyspę 

12) Pozorna odległość obserwatora od obiektu – nie większa niż 200 m ? większa niż 200 m ? : Był na oko około 200 m nad ziemią i zdawał się zniżać 

13) Jakie emocje towarzyszyły ? : szok, zachwyt, strach 


                                                  
                                                                          grafika jako dodatek


Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoją obserwacją niezidentyfikowanego obiektu latającego lub przeżyciami z innym fenomenem wymykającym się współczesnej nauce to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Zapewniam anonimowość na życzenie.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz:

  1. Ciekawe, bo takie obiekty obserwowano nad Europą w latach 90. ub. stulecia - szczególnie nad Beneluksem i La Manche oraz Wyspami Brytyjskimi.

    OdpowiedzUsuń