Polecam

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

UFO nad Szczytnikiem ( Mazowieckie), 14-04-2019

Przedstawiam państwu obserwację niezidentyfikowanego obiektu latającego,której dokonałem osobiście wychodząc w nocy przed dom.Udało mi się uwiecznić to za pomocą aparatu cyfrowego po,który poszedłem do domu.

Przebieg obserwacji :

Wyszedłem przed dom.Mój wzrok od razu przykuł obiekt na horyzoncie wschodnim.Zacząłem mu się przypatrywać - wyglądał jak trzy gwiazdy złączone w jedną i dość mocno świecił.Zacząłem zastanawiać się co to jest,początkowo myślałem, że to może być samolot,albo helikopter.Zdziwiło mnie, że bardzo powoli się przemieszczał.Postanowiłem czym prędzej przynieść z domu aparat i nakręcić wideo.Obiekt przemieszczał się najpierw na horyzont południowy, a potem na zachód.przy czym w pewnym momencie gwałtownie przyśpieszył i uciekał mi spod obiektywu, ale odnajdywałem go i dalej kręciłem.Co ciekawe zmieniał kształt i formę,co zobaczycie państwo na wideo.W końcu znikł mi z pola widzenia i przestałem nagrywać,ale później zobaczyłem, że jednak schował się wtedy za pobliskim domem, a potem odleciał dalej na zachód i straciłem go z oczu.

Raport :


1.Miejsce zdarzenia : Polska, województwo Mazowieckie, powiat Miński, Szczytnik

2.Data i godzina zdarzenia : 14-04-2019 r,, godzina ok. 21.45

3.Czas obserwacji : ok.6 minut, nagranie - ok.4 minuty

4.Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła ? : początkowo wydawało się, że był wykonany jakby ze światła, potem okazało się, że emituje światło

5.Kierunek, w którym znajdował się obiekt: horyzont wschodni, leciał na południe, a potem na zachód


6.Jakie emocje towarzyszyły ? : ciekawość, ekscytacja 

Wideo : 



Jeśli ktoś z państwa chciałby podzielić się swoimi materiałami lub przeżyciami to proszę pisać do mnie na adres e-mail : ponury1@poczta.onet.eu lub na priv na facebooku. Zapewniam anonimowość.

Opracował Piotr Gadaj

1 komentarz: